.

Beantwoord

Aansluiting is buiten gebruik... What the f...????

  • 28 December 2011
  • 3 reacties
  • 614 Bekeken

Badge
Sorry voor gebruik van F word maar ik kan niet bellen!!! Misschien kan iemand mij helpen...
Mijn handy was gestolen, ik heb mijn SIMYO simkaart geblokeert en een nieuwe bestelt. Snel aangekomen, nieuwe PIN, geaktiviert maar ik kan niet ermee bellen en geen sms sturen. Ik krijg te horen: "Uw aansluiting is uit administratieve reden buiten gebruik gestelt". Geen verbinding dus.

Ik heb het apparatjes meerdere keer uit en aan geschakelt, ik heb naar Simyo service gebelt en meneer van Simyo heeft mij belooft iets daar "restarten" en na 15 minuut moest alles weer in orde zijn. Jammer dat het was presies aan het eind van de werkdaag. Halfuur later na het gesprek met Simyo service heb ik mijn mobieltoestel aangeschakelt maar "aansluiting is toch buiten gebruik". Hier comes the F word... Beltegoed heb ik genoeg.
Misschien was iemand in hetzelfde situatie en weet waaraan het problem ligt? En wat is de opplossing?
icon

Beste antwoord door Bibi 29 December 2011, 12:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Erg vervelend om te horen. Heb je ook geprobeerd om er naar toe te bellen?
Ik kan je verder niet zo 123 helpen, morgen zal je hoogstwaarschijnlijk antwoordt krijgen van een moderator. Nog even geduld.
Badge +5
Hi Nataly,
Wanneer je een vervangende simkaart hebt ontvangen dan dient deze gedeblokkeerd te worden via de klantenservice.
Als je het mobiele nummer per privebericht toestuurt, dan kan ik de simkaart voor je deblokkeren.
Groetjes, Bibi
Badge
Vandaag heb ik weer naar Service gebelt (en 2de keer half uur aan de lijn gewacht) en het was toch geregelt. Gelukkig! De medewerker van Simyo van gisteren heb mij belooft te "restarten", maar toch niet gedaan. Het was de problem.Bedant voor reacties

Reageer