Skip to main content
Goede avond,



Ik heb een contract bij jullie afgesloten in combinatie met een mobiel via studentmobiel.nl. Ik heb het abonnement gekozen waarbij de prijs van de telefoon en prijsverhouding van de mobiel en (totale) abonnementskosten het laagst zijn. Ik heb in eerste instantie niet mijn ideaale abonement afgesloten (wat ook niet kan via studentmobiel waabij het internetminimum 500Mb  per maand is). Ik wil graag zo snel mogelijk mijn abonnement aanpassen van de 300min/sms bundel naar de 100min/sms bundel +200Mb internet. Echter op de "Mijn Simyo" pagina zijn alle keuzemogelijkheden uitgegrijsd en kan niets aanklikken (ook niet de knop "mijn abonnement wijzigen")



Ik heb numerbehoud aangevraagd welke op 08-07-2014 wordt gerealiseerd. Wellicht dat ik hierdoor mijn abonnement niet kan aanpassen aangezien deze op dezelfde datum ingaat. 



Mijn vraag: Kan ik of jullie mijn abonnement aanpassen voordat mijn abonnement in gaat (naar 100 min/sms + 200Mb), of kan ik dit pas vanaf 08-07-2014 doen wat inhoud dat ik mijn abonnement per 01-08-2014 wordt aangepast?



Groeten,

Tom Peters
Hoi TPeters, welkom op het Simyo forum :)



De reden waarom je op dit moment je bundels niet kunt aanpassen geef je zelf al een beetje aan; je abonnement is nog niet ingegaan.

Wanneer je nummer op 8 juli in ingegaan kun je je bundels wijzigen. dit kun je per bundel 1 keer per maand doen, en als je dit voor de 25e doet, gaat het meteen de volgende maand al in.



In jouw geval wordt dat dus 1 augustus.
Bedankt voor je reactie. Is het mogelijk dat jullie mijn nog in te gaan abonnement nu al kunnen aanpassen? Dat zou heel mooi zijn zodat ik ook in juli van 3G gebruik kan maken.
Hi TPeters,



Je hebt op dit moment helemaal geen internetbundel. Het mooie is dan dat je op 8 juli een internetbundel kunt kiezen en die dan meteen in gaat 😃
Oke, bedankt. Dan pas ik dat komende week direct aan.
Geen dank! En houd ons op de hoogte mocht je willen dubbelchecken of het goed is gegaan 🙂

Reageer