.

Beantwoord

Aanmelden rest van gezin bij Simyo, verschillende vragen

  • 7 September 2014
  • 1 reactie
  • 480 Bekeken

beste simyo,

ik wil mijn vrouw en 2 kinderen overzetten naar jullie toe, mijn vrouw heeft momenteel een abb. van tmobile en onze twee kids een prepaid van tmobile.
ik wil hun overzetten naar simyo sim only. zijn ook de huidige nrs van de kinderen mee te nemen naar julle omdat het prepaid nrs betreft?
het abb. van mijn vrouw is niet meer gebonden aan een contract en kan gestopt worden.
En zijn er toevallig nog leuke aanbiedingen voor de kids met eventueel een toestel erbij.
hoor graag van jullie,
jorgen
icon

Beste antwoord door Kim 8 September 2014, 13:15

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi jorgen, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen, zodat we het forum overzichtelijk kunnen houden.

Wat leuk dat je ook de rest van je gezin bij ons wil aanmelden :)

Wij kunnen zowel 06-nummers van prepaid aansluitingen als van abonnementen overnemen, dat is geen enkel probleem.
Wanneer je bij de bestelling bij het gedeelte Nummerbehoud aankomt, kan je o.a. aangeven of de huidige aansluiting een prepaid of een abonnement is.

De abonnementen die wij aanbieden vind je op onze website, we zijn wel echt een Sim Only provider, daarom bieden we geen abonnementen aan incl. telefoon. Wel is het mogelijk los een telefoon aan te schaffen in onze Telefoonshop, zie hier :)

Heb je trouwens gezien dat je je eigen Simyo shop kan openen? Daarmee verdien jij €10 als iemand zich aanmeldt via jouw shop en krijgt diegene ook €10 korting op zijn/haar factuur. Zo kunnen je vrouw en kinderen zich ook aanmelden. Zie meer informatie daarover hier.

Ik hoor graag van je of ik hiermee je vragen heb beantwoord 🙂

Reageer