Skip to main content
Heel grappig. Mailtje gehad of ik bij jullie blijf. Ik ben tevreden dus dat gebeurt wel, maar voordeel als ik weer een jaar afsluit, ja dûh, een euro erbij per maand, dus dan doen we dan weer niet. 200 min voor 5 euro en 200 mb voor 5 euro, dat wordt dan, heel voordelig, 6 euro. Mmmm. Ik neem aan als ik niets verander dat ik gewoon kan blijven voor die 10 euro per maand? Want tevreden ben ik zeker wel.

O, en 1 maand gratis als ik blijf, dat is dus een tientje, maar het kost mij voor dat jaar 12 maal 1 minus 1 maand is 11 euro, is echt niet voordelig(er).



Groetjes



Piet
Ik heb precies hetzelfde: ik heb een abonnement met 100min/sms voor 3 euro en 200mb voor 5 euro. Nieuwe prijs: respectievelijk 4 en 6 euro. "Aanbiedingsprijs": 3 en 6 euro. Zou ik dan sowieso duurder uitzijn? Of kan ik ook blijven voor de 8 euro/maand van nu?



Groetjes,

Charlotte
Hoi PPP en CharlotteV,



Wat leuk dat jullie je vraag hier stellen op het forum.



Onze excuses, vanwege deze mail. Er is een heel klein percentage klanten waar de verlenging ongunstig uitpakt. Dat is helaas bij jullie het geval. Heeft te maken met de nieuwe bundels.



Gelukkig ben je ook hier 'Baas in eigen bundel';) Als jullie niets aanpassen kun je gebruik blijven maken van de bundels zoals je ze gewend bent. En tegen de prijs zoals je het gewend bent.



Als je niet verlengt, blijft ook na je contract je aansluiting bestaan. Alleen ben je maandelijks opzegbaar. Nogmaals onze excuses en we hopen dat we jullie niet te enthousiast hebben gemaakt met een dode mus;)



Heb ik jullie vraag zo beantwoord?
Hoi Ruud,



Bedankt voor je reactie!



Het was natuurlijk leuk geweest als deze aanbieding ook voor ons had gewerkt, maar in dit geval ben ik al erg blij dat ik gebruik kan blijven maken van mijn huidige (erg aantrekkelijke :) ) tarief.



Groetjes,

Charlotte
Dat is inderdaad een aantrekkelijk tarief. Kom ik aan met m'n 13 euri's haha
Hoi Ruud,



Bedankt voor je reactie!



Het was natuurlijk leuk geweest als deze aanbieding ook voor ons had gewerkt, maar in dit geval ben ik al erg blij dat ik gebruik kan blijven maken van mijn huidige (erg aantrekkelijke :) ) tarief.



Groetjes,

Charlotte




Hoi CharlotteV,



Bedankt voor je begrip 😉! Als jij tevreden bent, dan zijn wij dat al helemaal! Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het forum!

Reageer