.

4G staat aan in abo, maar werkt niet meer sinds 1 feb

  • 1 February 2015
  • 10 reacties
  • 437 Bekeken

Ik heb begin januari 4G aangezet in mijn abonnement, en dat werkte toen gelijk zodat ik de rest van januari 4G heb gehad. Nu per 1 februari mijn nieuwe abonnementsinstellingen van kracht zijn geworden heb ik geen 4G meer: het staat aan in mijn abonnement, maar mijn telefoon maakt alleen nog maar een 3G verbinding, met dezelfde instellingen als waar ik in januari wel 4G mee had. Help?

10 reacties

Dus op je "MijnSimyo" staat Flex 4g aan?
Ja, die staat sinds 6 januari jl aan en heeft sindsdien ook gewerkt, tot vandaag dus.
Als het daar nog steeds aan staat, je nog voldoende data heb dan kan een moderator misscien je sim eenreset geven,

Wat je zelf nog kan proberen is om je som even opnieuw te laten verbinden met het netwerk: Telefoon uit, sim er voor 15 minuten uit halen, sim er in en telefoon weer aan. 
Tijdelijk verwijderen van de SIM en herstarten van de telefoon werkt helaas niet.

Hoe kan ik een SIM reset door een mod regelen?
Tijdelijk verwijderen van de SIM en herstarten van de telefoon werkt helaas niet.

Hoe kan ik een SIM reset door een mod regelen?

Een moderator zal waarschijnlijk morgen via dit topic contact met je opnemen, dan wordt er meer duidelijk.
Reset komt dan, indien nodig, aan de orde.
Vanaf nu geduldig wachten dus.
Issue is inmiddels opgelost via de helpdesk, dank voor de hulp!
Dat is top.. Waar zat het hem nou in? 
Dat is me helaas niet duidelijk geworden. Mijn instellingen waren ok, de vriendelijke juffrouw heeft "mijn internet gereset", en nu heb ik weer 4G...
In iedergeval top dat het is opgelost. 
Badge +8
Hoi Araucaria,

Welkom op het forum 🙂
Ik zie dat Raytje en Friesian je al wat gezelschap hebben gehouden.
Ik zie inderdaad dat Mimi (inderdaad een vriendelijke dame:)) je heeft geholpen door de internetoptie opnieuw aan je aansluiting te koppelen. Dat is een soort gedeeltelijke reset 🙂 En die heeft het voor je opgelost gelukkig.

Op het forum proberen we binnen 1 dag te reageren. Als je ons heel dringend nodig hebt, kun je het ook op Twitter proberen.

Hoe bevalt 4G je verder, Araucaria? Goede ervaringen mee?

Groetjes,
Charlene

Reageer