Skip to main content
Beste Simyo,



Bij simonly wijziging van maand naar jaarabonnement, werd binnen het login menu van Simyo gegevens gevraagd alsof een nieuw abonnement werd aangevraagd. Hier alle gegevens ingevuld.



Later ondekte ik, dat een abonnementswijziging binnen simyo op een andere manier verloopt en binnen simyo menu direct kan worden gewijzigd, zonder opnieuw paspoort gegevens etc te verstrekken.



Kunnen jullie de eerste aanvraag tegen houden? Betref simkaart nummer * postcode 6576 op naam van schonewille.



Alvast bedankt.
Beste Simyo,



Bij simonly wijziging van maand naar jaarabonnement, werd binnen het login menu van Simyo gegevens gevraagd alsof een nieuw abonnement werd aangevraagd. Hier alle gegevens ingevuld.



Later ondekte ik, dat een abonnementswijziging binnen simyo op een andere manier verloopt en binnen simyo menu direct kan worden gewijzigd, zonder opnieuw paspoort gegevens etc te verstrekken.



Kunnen jullie de eerste aanvraag tegen houden? Betref simkaart nummer 54280320 postcode 6576 op naam van schonewille.



Alvast bedankt.




Hoi Socratia,



Welkom op het forum!

De simkaart van de nieuwe bestelling is al verstuurd. Deze heb ik niet meer kunnen tegenhouden.

Wanneer je de simkaart hebt ontvangen kan je deze retour sturen.



Edit. Ik heb je simkaartnummer uit je bericht verwijderd, omdat dit privacy gevoelig is.
Bedankt. Simkaart ontvangen en gaat vandaag retour. Dan ga ik ervanuit dat nummerportering naar  de "nieuwe" sim is geannuleerd.



mvg,

Erna
Bedankt. Simkaart ontvangen en gaat vandaag retour. Dan ga ik ervanuit dat nummerportering naar  de "nieuwe" sim is geannuleerd.



mvg,

Erna




Hoi Socratia,



Het verzoek voor nummerbehoud heb ik gelijk laten annuleren door de afdeling nummerbehoud. 🙂

Reageer