.

Beantwoord

1jarig abonnement verlengen

  • 29 July 2013
  • 9 reacties
  • 925 Bekeken

Ik heb een 1 jarig abonnement. Hoe moet ik dit abonnement optijd verlengen? Of wordt dit automatisch gedaan? Ik zou namelijk volgend jaar gewoon verder willen met hetzelfde abonnement en telefoonnummer.
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Charlene 30 July 2013, 09:55

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +8
Ik heb een 1 jarig abonnement. Hoe moet ik dit abonnement optijd verlengen? Of wordt dit automatisch gedaan? Ik zou namelijk volgend jaar gewoon verder willen met hetzelfde abonnement en telefoonnummer.
Alvast bedankt!


Hoi Michelle L.

Welkom op het forum, en wat fijn om te horen dat je bij ons wilt blijven 🆒

Als je niks verandert, lopen je bundels gewoon door onder dezelfde voorwaarden. Na de einddatum van je contract kun je elke maand opzeggen, in plaats van pas na een jaar. Je hoeft dus niets te verlengen.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Hier heb je mijn vraag zeker mee beantwoord. Erg fijn dat ik helemaal niks hoef te veranderen.
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling Michelle L. 🙂
Badge
Ook ik heb een één jarig abonnement, toch kreeg ik een berichtje in mijn Simyo.

Je bent al bijna een jaar klant bij Simyo! Wij willen trouwe klanten graag belonen. Daarom hebben we speciale bundels met korting voor je klaar staan als je nog een jaar bij ons blijft. Bekijk je korting!

Na dit bericht gelezen te hebben wijzigd er niets in de betalen kosten €3,- bellen en €7,50 internet=€10,50 (net als vorig jaar) hier schiet ik dus niets mee op en kan ook nog eens tussentijds niet opzeggen. Wat is mijn korting? Als ik het vorige verhaal goed gelezen heb dan hoef ik dus niets te doen en blijf ik gewoon het oude bedrag van €10,50 betalen.:(
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Esd,

Klanten met een jaarcontract die inmiddels al bijna 1 jaar klant zijn bij Simyo zien inderdaad een bericht op hun persoonlijke pagina staan zodat ze gebruik kunnen maken van een eventuele interessante korting. Voor klanten met een belbundel van 100 bel/sms minuten is er geen goedkoper alternatief, maar ook deze klanten willen we graag wijzen op de kortingen die we aanbieden. Voor sommige klanten is het namelijk wel interessant om een hogere bel/sms bundel te nemen. De hogere bel/sms bundel valt dan uiteindelijk goedkoper uit dan normaal.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Wil ik ook wel...:p
Reputatie 5
Badge +10
Aangezien jouw jaarcontract bijna afloopt, krijg jij binnenkort ook de mogelijkheid om van een korting gebruik te maken, de leon.
Badge
Bedankt voor je antwoord voorlopig blijf ik bij jullie. Ik heb voorlopig geen extra beltegoed nodig kan zelf met de helft minder Ik hoop wel dat jullie volgend jaar internetbundels voor het buitenland gaan aanbieden, dit vind ik nu een minpuntje.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Esd,

Leuk dat je voorlopig nog even blijft.

Simyo blijft zich continu ontwikkelen, dus wellicht dat er in de toekomst ook internetbundels voor in het buitenland komen. Op dit moment staat het echter nog niet op de planning.

Groetjes,

Alex

Reageer