Skip to main content
Hallo,

Ik heb eigenlijk twee vragen.

Mijn contract loopt tot halverwege oktober. Ik wil dat het hierna ook echt stopt. Moet ik dat ergens aangeven of wordt het sowieso niet automatisch verlengd?

Ook wil ik vragen of het mogelijk is om mijn simkaart na het aflopen van het abbonemen als prepaid kaart te gebruiken? Twee maanden na het aflopen van mijn abbonement ga ik namelijk voor lange tijd naar het buitenland dus ik wil geen nieuw nederlands abbonoment, maar wel bereikbaar zijn in die maanden.

Groetjes Sophie
Hallo,

Ik heb eigenlijk twee vragen.

Mijn contract loopt tot halverwege oktober. Ik wil dat het hierna ook echt stopt. Moet ik dat ergens aangeven of wordt het sowieso niet automatisch verlengd?

Ook wil ik vragen of het mogelijk is om mijn simkaart na het aflopen van het abbonemen als prepaid kaart te gebruiken? Twee maanden na het aflopen van mijn abbonement ga ik namelijk voor lange tijd naar het buitenland dus ik wil geen nieuw nederlands abbonoment, maar wel bereikbaar zijn in die maanden.

Groetjes Sophie




Hoi SophieV,



Welkom op het forum!

Ik heb het voor je bekeken in het systeem. Je contract loopt t/m 15 november 2013. Mocht je willen opzeggen dan kan je mij een maand van te voren een privé bericht sturen dan zorg ik er voor dat het contract wordt opgezegd. Je dient er wel rekening mee te houden dat Simyo je telefoonnummer niet automatisch omzet naar een prepaid aansluiting.

Reageer