.

Beantwoord

Kan ik mijn 4G bundel annuleren?

  • 20 July 2016
  • 4 reacties
  • 260 Bekeken

Badge
Ik heb afgelopen dinsdag een 4G bundrl geactiveerd omdat ik een andere telefoon (samsung s4) wilde gaan gebruiken. Na veel gedoe vandaag tot de ontdekking gekomen dat ik de S4 niet kan gaan gebruiken omdat de simkaartlezer stuk is. Nu heb ik een voordelig ander toestel gekocht, maar deze ondersteunt geen 4G. Is het mogelijk de 4G bundel te annulere, ik heb er immers geen gebruik van gemaakt. In mijn simyo heb ik het al aangepast, dus per 1 aug vervalt het sowieso, maar betaal er nu ook voor ondanks dat ik het niet gebruik.. kan iemand me hier antwoord op geven?
icon

Beste antwoord door Jihane 21 July 2016, 11:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Sorry topic dubbel geplaatst
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Esther1971,

Wat vervelend dat er verwarring ontstaan is over 4G en je toestel(len). Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt. Ik zie ook dat je gisteren de Flex 4G bundel verwijderd hebt. Zoals je zojuist al aangaf betekent dit dat je vanaf 1 augustus geen 4G meer kunt gebruiken.

Normaliter zou gelden dat je dus gewoon die € 5,- betaalt voor de maand juli, ook al heb je geen gebruik kunnen maken van de desbetreffende dienst. In dit geval wil ik echter wel een uitzondering maken. Het is immers gewoon heel zonde, en bovendien kon jij niet weten dat je Samsung S4 stuk zou zijn. Ik ga dus die kosten van € 5,- voor je vergoeden. Vind je dat een goede oplossing?

Ik heb overigens het andere topic over precies hetzelfde onderwerp verwijderd! Dan kunnen we hier verder :)

Groetjes,
Jihane
Badge
Hoi, dat vind ik een super oplossing! Heel fijn dat dit zo kan. Super bedankt!!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Esther1971,

Mooi dat je het een fijne oplossing vindt. De € 5,- is vergoed, als het goed is kan je dit al terugzien op je Mijn Simyo!

Ik wens je nog een fijn weekend.

Groetjes,
Caspar

Reageer