.

Beantwoord

Inzicht 4G data verbruik

  • 14 January 2014
  • 3 reacties
  • 1048 Bekeken

Badge +2
Beste Forumleden,

Via de website en de APP van Simyo is keurig je verbruik binnen de bundel te zien,
voor zowel bellen,sms en data.

Maar wat mij opvalt is dat wanneer je bundel op 0 staat (verbruikt is) ook helemaal 
geen informatie en inzicht is van het actuele gebruik (boven de bundel).

Op de website is deze informatie omslachtig maar lastiger leesbaar terug te vinden
onder verbruik, mijn verbruik, actuele maand. Binnen de APP kan ik deze info in het
geheel niet vinden.

Persoonlijk geniet het mijn voorkeur om niet naar een lege balk te kijken en het getal
0, maar een bijvoorbeeld rood oplopende (in plaats van oranje neergaande) balk te
zien, met het actuele verbruik boven de bundel.

Dit geeft veel meer praktisch en reeël inzicht.

Wat is jullie mening in deze?

Groet,

Steven
icon

Beste antwoord door Charlene 15 January 2014, 10:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hoi sschot,

Op het moment is het nog niet mogelijk om je buiten bundel verbruik van de lopende maand in de app te zien inderdaad.
Op de site vind je het terug bij je huidige verbruik, zoals je zelf al aangeeft. Die categorie zit nu niet in de app. In het volgende topic kun je kijken of of deze suggestie al gedaan is en welke ideeën al worden ontwikkeld om in de volgende versies te implementeren. Is dit nog niet genoemd, stel dit en andere zaken dan gerust voor 🙂
Buiten bundel kosten kun je ook al opbouwen wanneer je bundel nog niet op is. Denk aan servicenummers en bellen in en naar het buitenland. Het zou dus om een andere manier van weergeven vragen om dit op de overzichtspagina te kunnen tonen.
Bij dat soort overwegingen nemen we de mening van onze klanten erg serieus. Dus ik hoop je terug te zien in het topic wat ik noemde. -Kevin, die daar actief is, is ook betrokken bij de website en Mijn Simyo in het algemeen.

Groetjes,
Charlene
Badge +2
Ha Charlene,

Bedankt voor je bericht. Ik ga het andere topic volgen en kijken of het lukt om daar aanvullend extra positieve
ideeën te geven of inzichten los te maken die gaan helpen bij optimalisatie van de APP.

Groeten,

Steven
Badge +8
Ha Charlene,

Bedankt voor je bericht. Ik ga het andere topic volgen en kijken of het lukt om daar aanvullend extra positieve
ideeën te geven of inzichten los te maken die gaan helpen bij optimalisatie van de APP.

Groeten,

Steven


Dank je sschot,
Dat stellen we heel erg op prijs :)

Groetjes, Charlene

Reageer