.

Beantwoord

Waarom kan ik de eSIM niet installeren op mijn Google Pixel 6?

  • 5 May 2024
  • 7 reacties
  • 113 Bekeken

De SIMYO app weigert om mij gekochte esim te installeren op mijn google pixel 6. Elke andere esim  provider met een QR code kan ik zonder probleem installeren.
Ik krijg fout melding 010 en de vraag het nog een keer te proberen. Uren met de helpdesk contact gehad via whatsapp, maar zonder succes. Iemand een idee ? (alles geprobeert, pixel aan/uit, sim kaart er uit)
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Zit nu al dagen zonder esim. Hoe moeilijk kan dit zijn ?
Met dank

icon

Beste antwoord door Seren 14 May 2024, 12:36

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Andre1234,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt om je eSIM te installeren.

Ik heb zojuist begrepen dat er een issue in onze app speelt waardoor meerdere klanten deze foutcode krijgen. Onze technische dienst is momenteel aan het onderzoeken wat er precies mis gaat. Ik raad je aan om dit topic te volgen, hier zal ik een update plaatsen zodra dit opgelost is. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Roeqajja

I met the same problem. I found that in Google play , the newest version of the Mjin Simyo App is 4.3. Then I install a earlier version 4.2. Surpise , I can download the esim normally. May some help. 

Moderator: Link verwijderd. 

Thanks for help Moss!!!. That worked.

Simyo beter rollback the new version. This will save a lot of people a lot of fustration

Reputatie 7
Badge +7

Hello @Andre1234 & @Moss Bryophyte,

Thank you for your messages! I will send this to the technical department. Hopefully they can solve this as fast as they can.

Greetings,
Amy

Badge

@Andre1234, @Moss Bryophyte 

I had the same problem, but after I replaced Simyo's app with an earlier version of the app, the problem was solved. You can download an earlier version of the app.  You must first delete the app on your device in order to downgrade the app.

Moderator: Link verwijderd. 

Yes thanks. I got the version from the APKPure site earlier.

Anyway your help is appreciated!

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi,

Er is zojuist een [verzamel topic] aangemaakt over dit probleem. Alle nieuwe topics die worden geplaatst over dit onderwerp worden daarnaartoe verplaatst. 'Oude' topics zal ik sluiten en verwijzen naar het [nieuwe topic]. Bij vragen of opmerkingen kunnen jullie daar terecht. Dit maakt het ook overzichtelijker voor jullie.

We hebben gezien dat er in dit topic een link wordt gedeeld naar een oudere versie van de app. Met deze oude versie zou de eSIM wel geïnstalleerd kunnen worden. Namens het Simyo-team hebben we besloten deze link te verwijderen. Bedankt aan de klant voor het delen van de link, maar we kunnen de beveiliging ervan niet garanderen. Het is onmogelijk om zeker te zijn dat de appversie 100% veilig is. Let daarom altijd goed op voordat je op een link klikt of iets downloadt.

Hierbij sluit ik dit topic.

Groetjes,
Seren