.

Vraag

No Service in het buitenland

  • 3 May 2024
  • 2 reacties
  • 20 Bekeken

Hallo, ik heb een Simyo prepaid telefoon en ik ben op reis geweest. Gisteren kwam ik aan in Zwitserland en plotseling zegt mijn telefoon "geen service", terwijl mijn andere telefoon met Odido perfect werkt. Kunt u ervoor zorgen dat ik kan bellen? Ik heb al alles gedaan wat ik kon op "mijn.simyo" en ik heb "bellen naar het buitenland" aan staan, ik heb ook de telefoon uitgezet, handmatig geprobeerd het netwerk te selecteren enz. enz.: heb alles gedaan onder "Ik kan Kunt u niet bellen naar het buitenland? Wat nu?", kunt u mij helpen? 

 

 

Dit heb ik ook allemaal gedaan  🙂: 
“De telefoon uit te zetten voor 15 minuten en de simkaart eruit te halen & .

Scotsman schreef:Scotsman schreef:Wat vaak helpt in het buitenland is met de hand een netwerk zoeken. Vaak kun je uit meerdere kiezen. Kies eentje die het beste werkt.


2 reacties

Dit heb ik ook allemaal gedaan  🙂: 
“De telefoon uit te zetten voor 15 minuten en de simkaart eruit te halen & .

Scotsman schreef:Wat vaak helpt in het buitenland is met de hand een netwerk zoeken. Vaak kun je uit meerdere kiezen. Kies eentje die het beste werkt.
Reputatie 7
Badge +6

Hoi @noservicenoservice,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen service hebt in het buitenland!

Ik zie dat je momenteel al in contact met ons bent hierover via een ander kanaal. Ik raad aan om het contact via één kanaal te behouden om verwarring te voorkomen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer