.

Nummerbehoud niet overgezet op zaterdag, wat nu?

  • 31 March 2024
  • 3 reacties
  • 15 Bekeken

Abo afgesloten en op zaterdag 23 maart vezoek ingediend om mijn 06 nummer te behouden via mijn simyo. Vervolgens mailing gekregen van simyo dat zaterdag 30 maart tussen 08:00 en 12:00 mijn 06 nummer op mijn abo beschikbaar zou zijn. Ik hoef niets te doen. Alleen maar wachten. Zaterdag na 12:00 niets geregeld. Later op de avond nog geprobeerd maar niets. Heb juist voor simyo gekozen omdat ik overal tegenkom dat zijn de beste in zijn. Iets zeggen en dan de afspraak niet na komen dat is niet goed. Wat kan ik nu het beste doen om alsnog mijn 06 nummer overgezet te krijgen bij simyo? Warme groet, BP

Seren 1 maand geleden

Hoi @BPM,

Bedankt voor je bericht.

Het is voor ons niet mogelijk om een exact tijdstip te geven waarop een telefoonnummer wordt overgezet van de ene naar de andere provider. Dit is omdat een overkoepelende organisatie hiervoor verantwoordelijk is. Daarom adviseren we altijd je oude simkaart te blijven gebruiken tot die niet meer werkt. Maar nummerbehoud vindt niet plaats in het weekend en dat hadden wij even moeten aangeven. Ik zie dat je nummerbehoud op 1 april is ingegaan. Mijn excuses voor het ongemak!

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag. 


Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @BPM,

Bedankt voor je bericht.

Het is voor ons niet mogelijk om een exact tijdstip te geven waarop een telefoonnummer wordt overgezet van de ene naar de andere provider. Dit is omdat een overkoepelende organisatie hiervoor verantwoordelijk is. Daarom adviseren we altijd je oude simkaart te blijven gebruiken tot die niet meer werkt. Maar nummerbehoud vindt niet plaats in het weekend en dat hadden wij even moeten aangeven. Ik zie dat je nummerbehoud op 1 april is ingegaan. Mijn excuses voor het ongemak!

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag. 


Groetjes,
Seren

Hallo @Seren, dank voor de terugkoppeling en uitleg. Warme groet, Bernard

Reputatie 7
Badge +6

Hallo @Seren, dank voor de terugkoppeling en uitleg. Warme groet, Bernard

Graag gedaan!

Reageer