Ik wacht al de hele dag op nummerportering.
alle stappen gevolgd, via Whatsapp ook gecommuniceerd met medewerkster
vage technische netwerkfout is kennelijk oorzaak.
met argwaan hoor ik uitleg aan.
hoezo netwerkfout? Wat gaat er concreet mis dat nummerportering mislukt!!
mijn nummer dat dient te worden geporteerd is nu niet eens meer te bellen en er wordt gemeld dat het nummer buiten gebruik is.
nu al spijt dat ik ben overgestapt naar simyo!!!
Hoi @Nummerporteringmislukt,
Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat deze situatie frustrerend is. Het klopt inderdaad dat er een netwerktaak storing is. Hier door zijn er vertragingen bij onder andere: deblokkades, activaties van simkaarten, eSIM's en nieuwe bestellingen. Wederom wordt dit zo spoedig mogelijk opgelost vanuit KPN.
Hoewel het niet vaak voorkomt, kan het voorkomen dat er een netwerktaak storing is. Ik snap nogmaals dat het frustrerend is maar helaas kan ik op dit moment niks doen om dit probleem te verhelpen. Hopelijk wordt dit probleem zo snel mogelijk verholpen zodat je gebruik kunt maken van jouw aansluiting. Voor nu wil ik je bedanken voor je geduld en begrip.
Groetjes,
Seren
Bekijk originele reactie