.

Nummerportering mislukt, graag oplossing!!

  • 30 April 2024
  • 4 reacties
  • 31 Bekeken

Ik wacht al de hele dag op nummerportering.

alle stappen gevolgd, via Whatsapp ook gecommuniceerd met medewerkster

 

vage technische netwerkfout is kennelijk oorzaak.

met argwaan hoor ik uitleg aan.

hoezo netwerkfout? Wat gaat er concreet mis dat nummerportering mislukt!!

 

mijn nummer dat dient te worden geporteerd is nu niet eens meer te bellen en er wordt gemeld dat het nummer buiten gebruik is.

 

nu al spijt dat ik ben overgestapt naar simyo!!!

Seren 17 dagen geleden

Hoi @Nummerporteringmislukt,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat deze situatie frustrerend is. Het klopt inderdaad dat er een netwerktaak storing is. Hier door zijn er vertragingen bij onder andere: deblokkades, activaties van simkaarten, eSIM's en nieuwe bestellingen. Wederom wordt dit zo spoedig mogelijk opgelost vanuit KPN.

Hoewel het niet vaak voorkomt, kan het voorkomen dat er een netwerktaak storing is. Ik snap nogmaals dat het frustrerend is maar helaas kan ik op dit moment niks doen om dit probleem te verhelpen. Hopelijk wordt dit probleem zo snel mogelijk verholpen zodat je gebruik kunt maken van jouw aansluiting. Voor nu wil ik je bedanken voor je geduld en begrip.

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

4 reacties

Nog steeds niet opgelost!!!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Nummerporteringmislukt,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat deze situatie frustrerend is. Het klopt inderdaad dat er een netwerktaak storing is. Hier door zijn er vertragingen bij onder andere: deblokkades, activaties van simkaarten, eSIM's en nieuwe bestellingen. Wederom wordt dit zo spoedig mogelijk opgelost vanuit KPN.

Hoewel het niet vaak voorkomt, kan het voorkomen dat er een netwerktaak storing is. Ik snap nogmaals dat het frustrerend is maar helaas kan ik op dit moment niks doen om dit probleem te verhelpen. Hopelijk wordt dit probleem zo snel mogelijk verholpen zodat je gebruik kunt maken van jouw aansluiting. Voor nu wil ik je bedanken voor je geduld en begrip.

Groetjes,
Seren

Beste Seren,

 

Ik begrijp uw uitleg wel maar waarom doen jullie als geste niet even een mail sturen naar alle klanten die dit betreft? Ben ik de enige dan? Nergens wordt melding gemaakt van deze storing. En ik moet het zelf maar uitvogelen via 8 verschillende kanalen en iedere medewerkster zegt wat anders. Ik krijg al 100x zelfde tip van het herstarten van telefoon wat dus kennelijk zinloos is.

 

Ik hoop dat er een of ander manager van Simyo meeleest die hier verantwoordelijk voor is want de klantbeleving is wel ver onder de maat in mijn beleving. Geen enkele communicatie vanuit jullie kant pro-actief.

Reputatie 7
Badge +6

Beste Seren,

 

Ik begrijp uw uitleg wel maar waarom doen jullie als geste niet even een mail sturen naar alle klanten die dit betreft? Ben ik de enige dan? Nergens wordt melding gemaakt van deze storing. En ik moet het zelf maar uitvogelen via 8 verschillende kanalen en iedere medewerkster zegt wat anders. Ik krijg al 100x zelfde tip van het herstarten van telefoon wat dus kennelijk zinloos is.

 

Ik hoop dat er een of ander manager van Simyo meeleest die hier verantwoordelijk voor is want de klantbeleving is wel ver onder de maat in mijn beleving. Geen enkele communicatie vanuit jullie kant pro-actief.

Ik begrijp helemaal dat je hier teleurgesteld over bent en ik snap je punten ook. En ook snap ik dat het frustrerend is om van verschillende kanten tegenstrijdige informatie te krijgen. Normaal gesproken lossen we dit soort storingen snel op, maar helaas heeft het bij jou langer geduurd, mijn excuses hiervoor.

Wat betreft je suggestie om alle klanten die hier last van hebben per e-mail te informeren, dat is een goed idee. Ik zal jouw feedback zeker doorgeven aan de juiste mensen. We zullen ons best doen om de communicatie in de toekomst te verbeteren. 

Reageer