Skip to main content

.

Hoi allemaal, 

Dit topic is bedoeld voor klanten die de validatiecode niet kunnen ontvangen. Alle topics gerelateerd aan het ontvangen van de eSIM validatiecode worden naar dit topic verplaatst en verder afgehandeld door een van de moderators.

Graag wil ik jullie verzoeken om het topic FAQ: Hoe activeer ik eSIM goed door te lezen voor alle vragen rondom het activeren van eSIM, de aanvraag van de validatie code en de meest gestelde vragen over het installatie proces.

Mocht het ontvangen van de validatiecode na deze stappen nog niet lukken kun je in dit topic een reactie achterlaten. Vergeet niet om in jouw reactie duidelijk aan te geven waar je tegen aanloopt. Een moderator zal dan contact met je opnemen en er voor zorgen dat je de validatiecode  ontvangt. 

Groetjes,
Seren

Hi ​@yumeiro,

Thank you for your message. Good thing you contacted us about this!

You can send me a private message with your personal information. I can then send you the validation code by e-mail 🙂.

Kind regards,
Roeqajja

I’ve sent my information, please confirm it, thank you.


Hi ​@yumeiro,

Thank you for your response. 

I have just replied to your private message. I recommend keeping communication via private chat to avoid confusion.

Greetings,
Roeqajja


I deleted my esim from my phone by accident. I do need to reactivate it as soon as possible. It's Saturday and it's not possible to receive a verification code as the first step of esim installation. How can I reactivate the esim?


Hallo, ik heb mijn eim-kaart op mijn iPhone verwijderd en gebruik nu een Google Pixel-telefoon. Ik moet de esim-kaart opnieuw installeren, maar ik kan de verificatiecode niet op mijn telefoon ontvangen. Kunt u mij helpen? ontvang de verificatiecode.


Hi ​@AlbaR​,

Thank you for your message. Good thing you contacted us about this!

You can re-install your eSIM on your phone through the Mijn Simyo app. For the validation code, you can send me a private message with your personal information. I can then send you the validation code through e-mail 🙂.

Kind regards,
Roeqajja


Hi ​@friazliber

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder hiermee!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode voor je eSIM per e-mail ontvangt 🙂.

Groetjes,
Roeqajja


Hi, I have removed esim from old device before I receving code. Can you send verfication code by email? Thanks


I lost my phone, and I need to download the esim on my new one, I wonder if you can offer an esim qr-code via e-mail?


Hi ​@wwwx & ​@Alex Afterbeer,

Thank you for your message. 

You can send me a private message with your personal information for your validation code. I can then send you the validation code through e-mail 🙂.

Kind regards,
Roeqajja


Hi ​@wwwx & ​@Alex Afterbeer,

Thank you for your message. 

You can send me a private message with your personal information for your validation code. I can then send you the validation code through e-mail 🙂.

Kind regards,
Roeqajja

I’ve messaged information to you, thanks!


Hi ​@wwwx,

Thank you for your message. 

I have received your message and would be happy to help you further via private chat! 

Greetings,
Roeqajja


[Dutch below]

Hello! I recently purchased a contract for Simyo, with eSIM. However, I cannot receive the code for eSIM activation nor can I call the number because I don't have a SIM with this number. How do I activate the eSIM and receive the code for the same?

Hallo! Ik heb onlangs een contract gekocht voor Simyo, met eSIM. Ik kan echter geen code ontvangen voor eSIM-activering en ik kan het nummer ook niet bellen omdat ik geen SIM heb met dit nummer. Hoe activeer ik de eSIM en ontvang ik de code hiervoor?


Hi ​@rthar,

Thank you for your message. I will help you further with this.

Can you send me a private message with your personal information (name, date of birth, full address and e-mail address)? I will then send you the validation code by e-mail 🙂.

Kind regards,
Roeqajja


Hello, 
as many, I want to change the eSIM from one phone to the other.
Following the instructions, I had a a call with klantservice and they sent me the validation code to my email.
The client service worker also said that I first needed to delete the eSIM from the old device, which I did.
The code that I received is of 7 digits while the one in the app is 6 digits, I tried trimming it off but it didn't work and I only have 6 attempts left. 
I cannot call anymore because I followed the instruction: first delete the eSim from the old phone.
I'm locked, can someone please help me get a validation code?


Reageer