.

Beantwoord

Onbeperkt MB's Lage snelheid, mist er wat uitleg?

  • 5 October 2023
  • 11 reacties
  • 193 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Actief Simyaan
  • 274 reacties

https://mijn.simyo.nl/kies-prepaid-bundel

 

De info op deze pagina is wel heel summier.. 

Mist hier wat uitleg?

 

 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 6 October 2023, 10:26

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Op deze pagina staat bij de "i” achter "Extra internetbundels” nog het volgende:

Wat is Onbeperkt MB’s (lage snelheid)?

Onbeperkt MB’s (lage snelheid) is een internetbundel op het 4G netwerk maar met begrensde snelheid. De maximale snelheid die je kan bereiken is 128 Kbps. Wij hebben voor je op een rijtje gezet wat soepel gaat met deze internetbundel:

Dit gaat makkelijk met deze bundel:

  • Whatsapp
  • Navigatie
  • E-mail (zonder bijlage)

Maar dit gaat moeilijk met deze bundel:

  • Youtube
  • Facebook
  • Spotify

Dus een onbeperkte data bundel met maximaal 128 Kbps met de looptijd van een maand. Deze kun je overigens helaas niet combineren met een van de andere bundels. Deze zal bij het activeren van een andere databundel gedeactiveerd worden.

Reputatie 3
Badge +1

Op deze pagina staat bij de "i” achter "Extra internetbundels” nog het volgende:

 

 

Zo’n link mist dus op die andere pagina.

 

128 kbit/s, dat is net iets sneller dan oude analoge modems van 20 jaar geleden..

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Ik zal jouw feedback doorzetten naar onze developers, wellicht kunnen zij de informatie die op de website staat (die @Groentjuh heeft gelinkt) ook toevoegen op Mijn Simyo. 

Thanks @Groentjuh!

Groetjes,
Seren

Ik heb de onbeperkt mbs want ik heb dit alleen nodig voor navigatie. Helaas is Google mij om de haverklap kwijt, kan de kaart niet geladen worden etc.

Ik heb er niks aan 😔

Reputatie 3
Badge +1

@Seren Zou navigatie niet “makkelijk” moeten gaan met deze bundel?

Reputatie 7
Badge +9

Je kunt voor Google maps een stuk kaart offline laten opslaan. Daarna gok ik dat de 128 kbit prima is voor file informatie en om enkel de te reizen route binnen te halen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Dutchweed,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet optimaal gebruik kan maken van de navigatie! Zoals @XTF aangeeft (bedankt) zou dit goed moeten werken. Kan het zijn dat je op het moment van navigeren slecht bereik had of in een omgeving was met slechte dekking? Ik zie dat je nu inmiddels een andere internetbundel hebt, werkt alles naar behoren? Zo niet, dan hoor ik dit graag zodat ik een reset kan uitvoeren op de simkaart. 

Bedankt voor de tip @Groentjuh

Groetjes,
Amy

Ja ik heb idd een andere bundel genomen omdat ik m’n werk niet kon doen doordat de navigatie steeds wegviel, en daarmee de onbeperktaantal MBs bundeltje gewoon kwijt (en 10 euro armer voor niks)
Raar dat het 1 niet met het ander verrekend kan worden als upgrade ipv nieuw pakket.
Ik ben vast de enige niet met dit probleem.
Wat betreft de dekking, ik heb 'm in hartje Eindhoven nodig, dat lijkt me goede dekking hebben. Met de 2 gig bundel heb ik vandaag geen problemen gehad.

Je kunt voor Google maps een stuk kaart offline laten opslaan. Daarna gok ik dat de 128 kbit prima is voor file informatie en om enkel de te reizen route binnen te halen.

Tja, dat kan ja. Maar dat is niet verteld bij de bundelinkoop?
Er staat duidelijk dat het goed genoeg is om te navigeren,ik ging ervan uit dat daarbij het laden van een kaart inbegrepen zit 😉

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Dutchweed,

Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat je baalt van de kosten die je kwijt bent aan de onbeperkte internetbundel. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen wat betreft deze kosten! 

Groetjes,
Amy

Hoi @Dutchweed,

Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat je baalt van de kosten die je kwijt bent aan de onbeperkte internetbundel. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen wat betreft deze kosten! 

Groetjes,
Amy

Heb ik gedaan 😊

Reageer