Skip to main content
Beantwoord

Random wegvallende internet verbinding

  • 18 July 2024
  • 7 reacties
  • 80 Bekeken

Sinds een week of 2, schat ik, heb ik problemen met mijn mobiele internet verbinding. 

Het helpt op dat moment om Data uit en weer aan te zetten. Maar dit moet ik momenteel meerdere malen per dag doen. 

 

Xiaomi 13T is up to date. 

Apn instellingen van Simyo handmatig ingesteld.

Telefoon herstart. 

 

Maar probleem blijft nogsteeds regelmatig terug komen. Het lijkt niet aan de locatie te liggen, is ook wanneer ik op een andere zendmast zit. 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internetverbinding steeds wegvalt!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd, zou je je telefoon nog even voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Dit is om de reset te voltooien. Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internetverbinding steeds wegvalt!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd, zou je je telefoon nog even voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Dit is om de reset te voltooien. Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Tot dusver gaat het goed. Dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internetverbinding steeds wegvalt!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd, zou je je telefoon nog even voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Dit is om de reset te voltooien. Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Tot dusver gaat het goed. Dankjewel! 

Fijn om te horen dat het werkt @Darkfedo! Bedankt voor de terugkoppeling :).

Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internetverbinding steeds wegvalt!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd, zou je je telefoon nog even voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Dit is om de reset te voltooien. Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Tot dusver gaat het goed. Dankjewel! 

Fijn om te horen dat het werkt @Darkfedo! Bedankt voor de terugkoppeling :).

Probleem is toch niet opgelost. Graag verdere hulp! 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het toch niet opgelost is!

Zou je de simkaart in een andere telefoon uit kunnen testen? Indien je hetzelfde probleem ook in een andere telefoon hebt, zou ik je graag een nieuwe simkaart willen versturen. Hiervoor kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens.

Ik hoor graag van je wat het resultaat is!

Groetjes,
Roeqajja

Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het toch niet opgelost is!

Zou je de simkaart in een andere telefoon uit kunnen testen? Indien je hetzelfde probleem ook in een andere telefoon hebt, zou ik je graag een nieuwe simkaart willen versturen. Hiervoor kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens.

Ik hoor graag van je wat het resultaat is!

Groetjes,
Roeqajja

Kan je heel toevallig achterhalen om welke precieze tijd ik mijn vorige comment heb neergezet? Ik ben misschien achter het probleem. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het toch niet opgelost is!

Zou je de simkaart in een andere telefoon uit kunnen testen? Indien je hetzelfde probleem ook in een andere telefoon hebt, zou ik je graag een nieuwe simkaart willen versturen. Hiervoor kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens.

Ik hoor graag van je wat het resultaat is!

Groetjes,
Roeqajja

Kan je heel toevallig achterhalen om welke precieze tijd ik mijn vorige comment heb neergezet? Ik ben misschien achter het probleem. 

Hoi @Darkfedo,

Bedankt voor je bericht. Wat bedoel je precies? Ik zie dat je laatste bericht op 25 juli om 13:17 is geplaatst. 


Groetjes,
Seren

Reageer