.

Vraag

Sinds meer dan een jaar kan ik niet internetten in het buitenland, wat kan ik doen?

  • 31 August 2023
  • 10 reacties
  • 92 Bekeken

Nog in Dutisland, nog Spanje, nog in Amerika. Onlangs heb ik ook een nieuwe toestel aangeschaft (Galaxy S23) en ja hoor, weer hetzelfde probleem. Ik heb alle dingetjes doorgelopen. niets werkt. Wat nu? Overstappen naar een andere provider?


10 reacties

Hoi @Ruben1959 

Je schrijft alle dingetje doorlopen. Kun je uitleggen wat dat allemaal is?

 

Alles wat in het lijstje staat te doen, en nee, ik ga het niet allemaal herlalen.

 

Prima toch. Ik wil je graag als mede klant helpen. Maar zonder te weten wat je precies wel hebt gedaan en wat niet, kan ik je ook niet verder helpen. 

 

Succes.. 

Welk lijstje @Ruben1959 ? Je hebt een probleem en @Ray wil je helpen… 🤔

Hier zijn de dingetjes: Alles over Simyo in het buitenland; bereik, internet en kosten, vooral de kopjes '’Geen netwerk'’ en '’Roaming activeren'’. Ik heb een netwerk reset nodig denk ik. Kan u dat voor mij doen, Ray?

Niet gezien dat Ray al gereageerd heeft. @Ruben1959 Ray is een mede klant geen medewerker. Een reset gebeurt vanuit Simyo. Een moderator, medewerker kan daartoe behulpzaam zijn omdat die meer opties heeft. Diens reactie volgt nog.

 

Hoe staan de APN instellingen.?

Gebruikersnaam en wachtwoord?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Ruben1959,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internetverbinding hebt in het buitenland!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd, het is belangrijk dat je je telefoon even voor 10 minuten helemaal uitschakelt. Daarna kun je je telefoon opnieuw inschakelen. Omdat ik ook zie dat je een verouderde simkaart hebt wil ik je graag een nieuwe simkaart versturen, dit zou namelijk ook nog de oorzaak kunnen zijn dat je geen internet hebt in het buitenland. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens en 06-nummer? Dan help ik je graag verder hiermee.

Super bedankt voor de hulp! @Ray en @Friesian :)

Groetjes,
Roeqajja

Nog een advies van mij. Ga niet internetten met je Simyo aansluiting in de VS. Kost namelijk €5,- per MB. 

Een lokaal simkaartje aanschaffen voor daar is aanbevolen 

Reputatie 7
Badge +6

Dat is inderdaad een hele goeie tip @Ray! Dankjewel hiervoor 😊. Je kunt onze tarieven voor in het buitenland eventueel hier terugvinden.

Groetjes,
Roeqajja

Klopt @Ray, inderdaad koop ik altijd zo'n voordelig kaart als ik erheen ga. 

Reageer