Beste Simyo,
Wij zijn tot nu toe heel tevreden klanten van jullie. Maar nu zijn we zeer geschrokken van een rekening van ruim 100 euro in een uur tijd en vind ik toch dat we aan de bel moeten trekken.
Onze zoon van 11 jaar heeft een abonnement voor 10 GB per maand. Hij dacht dat hij in een vakantie huisje op de WiFi zat. Dit bleek niet het geval en hij heeft binnen twee uur twaalf keer ingelogd a €8,79 per keer wat uitkomt op €107,- Euro.
Normaal gesproken hebben we een contract van 10 GB voor €9,00 euro per maand. En nu kan het dus zo zijn dat mijn zoon in een uur tijd een rekening kan opbouwen van ruim €100,-
Tuurlijk steken we de hand in eigen boezem en zal dit in de kleine lettertjes staan. Ook is er een waarschuwing geweest van 80% verbruik.
Mijn vraag is dan ook of er een coulante regeling is voor dit soort gevallen en dat Simyo de gemaakte kosten kwijt wil schelden. In de Historie van mijn zoon is duidelijk te zien dat hij nooit buiten zijn bundel komt. Dus duidelijk het geval van een domme fout. Bij andere bedrijven zie je hiervoor vaak een kwijtschelding voor dit soort fouten. Heb ik de mogelijkheid tot kwijtschelding?
Is er een mogelijkheid om dit in de toekomst te voorkomen door handmatige confitmatie om te bevstigen dat je 1000% meer gaat betalen per MB.
Ik hoop op een positief antwoord.
Mvg Ronald.