Als je je factuur bekijkt en vergelijkt met de vorige factuur kun je precies zien waar het verschil vandaan komt en de oorzaak achterhalen @Belinda Violante
Succes.
Hoi @Belinda Violante,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Ik zie dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt door internetverbruik. In de maand juli heeft je toestel een aantal keer verbinding gemaakt met internet terwijl je geen bundel hebt. Hierdoor zijn er buitenbundelkosten ontstaan.
Zoals @JanD aangaf kan je dit ook altijd terugzien in je factuur en mijn Simyo. Bedankt voor je hulp!
Ik zie dat je inmiddels je internet uit hebt gezet in je mijn Simyo.
Zo voorkom je internetverbruik en buitenbundelkosten ook al staat je internet wel aan op je toestel. Er kan geen verbruik plaatsvinden als het uitstaat in je mijn Simyo.
Groetjes,
Ashley
Nou dat bestaat echt niet want me telefoon staat al 6 maanden uit en niet ingebruik
En ik heb in me bundel gekeken en nogmaals mijn telefoon staat al 6 maanden uit is niet aan geweest en gaat die aan is het thuis op wifi dus zo als je ziet doe ik al bijna een jaar niks met me telefoon en ook niet bellen of sms dus erg apart dit
In alle facturen zie je dat ik het zelfde doe en nu in 1x is die volgens jullie gebruikt onverschijnelijk en dan erbij in juli was ik ook nog eens met vakantie en telefoon ligt thuis in me lade,er staat niet bij wat er buiten de bundel is opgezocht of gebeld
Nu de volgende vraag als ik mijn abonnement in januari 2025 op wil zeggen voor hoeveel dagen vooraf kan dat
Nu de volgende vraag als ik mijn abonnement in januari 2025 op wil zeggen voor hoeveel dagen vooraf kan dat
Als je contractvrij bent, heb je 1 maand opzegtermijn @Belinda Violante
Stel je contract verloopt op 15 januari 2025, dan kun je op 16 december 2024 per 15 januari 2025 opzeggen.
Hoi @Belinda Violante,
Bedankt voor je reactie.
In dit geval gaat het alleen om dataverbruik. Helaas kunnen wij niet zien waaraan je data exact is verbruikt. Dit kan je vaak wel terugvinden in het toestel.
Je geeft aan dat het toestel thuis verbonden is met wifi. Het kan zijn dat je wifiverbinding op een moment wat minder was waardoor je toestel is overgegaan op mobiele data. Om dit te voorkomen is het van belang je internet uit te zetten op je toestel maar ook via je mijn Simyo. Zo weet je zeker dat er geen dataverbruik kan plaatsvinden.
Je kan een maand voor einddatum contract kosteloos je abonnement opzeggen. Mocht je willen overstappen kan je 120 dagen voor einddatum contract een overstap aanvragen. Let op de overstap zelf zal pas rond eind contractdatum plaatsvinden in dit geval.
Groetjes,
Ashley