Skip to main content

.

Ik wil mijn prepaid nummer opzeggen, heb heel veel last van spam. Tevens verzoek ik om terugstorting resterend tegoed…

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste ​@Asne22 , dit is wat ik terugzie op onderstaande link

Hoe kan ik mijn prepaid opzeggen en beltegoed overzetten?

Heb je twee Simyo Prepaid simkaarten en wil je het beltegoed van de ene Simyo Prepaid simkaart overzetten naar de andere? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit proces is helemaal gratis, dus al je beltegoed blijft van jou.

Vermeld de twee telefoonnummers waar het om gaat én het telefoonnummer van de aansluiting die komt te vervallen. Zodra het beltegoed is overgeheveld, zullen wij de lege simkaart blokkeren en de aansluiting beëindigen. De lege simkaart kun je daarna doorknippen en weggooien.

Let op: bonusbeltegoed dat niet is opgemaakt, wordt niet overgezet. Dit is bijvoorbeeld het gratis extra beltegoed dat je bij het plaatsen van je bestelling bij ons hebt ontvangen. Ook het gratis beltegoed dat je ontvangt via de VriendenDeal korting valt onder bonusbeltegoed.

https://www.simyo.nl/klantenservice/beltegoed-en-opwaarderen

Succes.

Hoi ​@Asne22,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je lastiggevallen wordt. Wij kunnen in dit geval altijd kosteloos je nummer veranderen, dit kun je het beste even bespreken met onze klantenservice. Daarnaast heeft ​@JanD  je al goed geïnformeerd over hoe het proces werkt met betrekking tot opzeggen. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze klantenservice en de mogelijkheden te bespreken.

Bedankt ​@JanD voor je hulp!

Groetjes,
Seren

Reageer