Hallo,
Mijn vorige toestel ging dood en ik kon geen backup maken.
Voor het activeren van eSIM op mijn nieuwe toestel heb ik een code nodig.
zou ik die code mogen ontvangen?
alvast bedankt!
Kiko
Hallo,
Mijn vorige toestel ging dood en ik kon geen backup maken.
Voor het activeren van eSIM op mijn nieuwe toestel heb ik een code nodig.
zou ik die code mogen ontvangen?
alvast bedankt!
Kiko
Hi
Bedank voor je bericht. Wat vervelend dat je telefoon stuk is gegaan. De eSIM installeer je via onze app (Instellingen > Simkaart > Overstappen op eSIM) en niet via de instellingen via je iPhone. Zodra je dit hebt gedaan krijg je inderdaad een validatiecode toegestuurd per sms. Omdat je deze niet kunt ontvangen zal ik deze per mail naar je toesturen. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan help ik je daar verder.
Groetjes,
Seren
Hallo Seren,
ik heb het al opgelost via de klantenservice. Dankjewel!
Hi
Fijn om te horen!
Groetjes,
Seren
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.