hallo
is er enig zicht op de mogelijkheid van het gebruik van een esim in combinatie met een apple watch?
mocht dit niet mogelijk zijn aan het einde van mijn contract periode dan zal ik mijn abonnement gaan opzeggen.
Richard
hallo
is er enig zicht op de mogelijkheid van het gebruik van een esim in combinatie met een apple watch?
mocht dit niet mogelijk zijn aan het einde van mijn contract periode dan zal ik mijn abonnement gaan opzeggen.
Richard
Hi ​
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!
Op dit moment ondersteunen wij het gebruik van onze eSIMs op smartwatches niet. Het is dan ook nog niet bekend wanneer wij eSIM voor smartwatches zullen ondersteunen. Zodra wij dit zullen ondersteunen zullen wij dit uiteraard delen met onze klanten. Voor nu kan ik je helaas niet meer vertellen hierover. Ik vermoed dat dit niet zal veranderen op korte termijn.
Groetjes,
Roeqajja
Hoi,
Â
is hier al meer zicht op of dit überhaupt ontwikkeld gaat worden voor gebruik met Simyo?
Ook ik zit tegen einde contract, en na eerst al problemen met willen verlengen waarbij ik geen toestel kon mee bestellen, heb ik sinds kort ook een Apple Watch en zou die ook graag zonder mijn tel in de buurt kunnen gebruiken. Als er bij jullie nog geen enkele indicatie is of dit überhaupt gaat komen, dan is dat ook voor mij een zwaarwegende reden om een andere provider te gaan kiezen.Â
Graag duidelijkheid hierover met een concrete verwachting in ver of het komt en welk kwartaal/jaar we dan aan moeten denken…. Iets met transparantie naar je klant en behoud van klanten…!
Hi ​
Bedankt voor je reactie. Ik kan me goed voorstellen dat er hier vraag naar is!
Zoals ik in mijn vorige bericht ook aangaf, is het op dit moment niet bekend wanneer wij het gebruik van eSIM op smartwatches zullen ondersteunen. Ook is het niet bekend of wij dit überhaupt zullen ondersteunen. Ik heb het idee voor nu intern doorgezet, maar ik vermoed nogmaals dat dit niet op korte termijn toegepast zal worden. Het spijt me dat ik op dit moment niks meer kan vertellen hierover.
Groetjes,
Roeqajja
Hoi ​
Â
dank voor de terugkoppeling. Je zou toch denken, gezien deze vraag al leeft sinds 2022 dat er op z’n minst al eens onderzoek is gedaan naar de haalbaarheid voor Simyo en of het überhaupt ooit wel of niet gaat komen (al duurt het bijv nog een jaar, elk bedrijf heeft ontwikkelplannen achter de schermen met een kwartaal/jaarplanning) gezien er steeds wordt aangegeven dat het is doorgezet naar het team. Het verbaast me dan ook ten zeerste dat hier nog steeds geen knoop over is doorgehakt. Of wellicht is dat er wel maar communiceert men er niet over.Â
voor mij  interpreteer ik dit zeer algemene antwoord dan ook als een: Simyo gaat dit niet doen, ook niet in de toekomst. En dat betekent voor mij dat ik me ga oriënteren op een andere provider.Â
Hi ​
Bedankt voor je bericht.
Ik vind het jammer om te horen dat je hierdoor zou willen overstappen naar een andere provider, maar ik kan ook goed begrijpen dat je het liefst voor een provider kiest die het beste bij jouw wensen aansluit. Nogmaals mijn excuses dat ik niet meer voor je kan betekenen hierin.
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.