SAMSUNG Galaxy Tab A 10.1 2019 zie sim card niet ?
Sim card geactiveerd ruim een uur geleden en regelmatig aan en uit gezet , maar melding is steeds geen netwerk ?
Hoe nu verder
SAMSUNG Galaxy Tab A 10.1 2019 zie sim card niet ?
Sim card geactiveerd ruim een uur geleden en regelmatig aan en uit gezet , maar melding is steeds geen netwerk ?
Hoe nu verder
Ik bedoel met melding “geen sim card”
Waarschijnlijk maakt je simkaart geen goed contact. Kwam vaker voor bij Samsung apparaten waar een simkaart in kan. Simyo had hiervoor een dikke simkaart. Even wachten op hun reactie.
Hoi Bart,
Welkom op ons forum!
Zoals Ray aangeeft heb je waarschijnlijk een iets dikkere simkaart nodig. Die moeten we even handmatig naar je versturen in dit geval! Ik heb het verzoek al doorgestuurd naar m'n collega die dit doet, dus ik verwacht dat je je vervangende simkaart uiterlijk overmorgen ontvangt.
Na ontvangst van deze vervangende simkaart zal je even opnieuw contact met ons moeten opnemen. Dan kunnen we namelijk de simkaart voor je activeren, waarna je hem in je tablet kunt plaatsen voor gebruik.
Heb je hier nog vragen over op dit moment?
Groetjes,
Bas
En heeft dit nu gewerkt?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Deze topic is al een tijdje geleden geopend (nog voor mijn tijd ). Helaas kan ik je dus niet vertellen of dit ook echt daadwerkelijk heeft gewerkt. Wellicht is
Groetjes,
Seren
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.