.

Vraag

Waarom is mijn simkaart door administratieve redenen buiten gebruik gesteld bij nieuw abonnement?

  • 30 March 2022
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Zou u willen kijken of er iets mis is met mijn simkaart? Ik heb hem net nieuw, en gisteren in mijn telefoon gestopt en alles zou moeten werken. Maar nu krijg is de melding ‘uw toestel is om administratieve redenen afgesloten’ als ik 1233 bel, en als ik kijk in mijn simyo zie ik dat de zaak geblokkeerd is.

Dit is mijn tweede simkaart, met mijn eerste simkaart had ik de ervaring dat alles gewoon meteen werkte. Misschien komt het omdat ik een huawei telefoon heb?

 

 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @jvdmeer,

 

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat jouw simkaart nog niet werkt. Zou je mij een privé  bericht kunnen sturen met daarin jouw telefoonnummer, naam, adres, en email adres? Ik kijk dan even mee naar de aansluiting.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer