.

Beantwoord

Waarom heb ik geen service in het buitenland?

  • 27 March 2022
  • 7 reacties
  • 337 Bekeken

Ik kan niet bellen vanuit het buitenland. Ik heb nu diverse tips opgevolgd maar nog steeds geen service. 
in de app staat bellen ook gewoon aan in buitenland. Al diverse keren opnieuw opgestart niks helpt. Ik gebruik het nummer als 2e op mijn telefoon als Esim

wie kan mij hier verder bij helpen?

icon

Beste antwoord door Nihad 28 March 2022, 12:51

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7

@Markw Omdat de Simyo Mod’s in het weekend niet actief zijn, laten we eens zien of wij je verder kunnen helpen.

Helaas, laat je verder geen details zien/weten. Heb je verder wel een netwerkprovider in beeld? En in welk buitenland ben je? Is je telefoon überhaupt wel geschikt om gebruik te kunnen maken van de frequenties daar waar je bent?

Zoals je ziet er is wel wat meer info nodig om je te kunnen helpen.

Ik gebruik een iphone 12 pro. Ik zie als ik handmatig kijk wel 3 providers maar die pakt hij alle 3 niet. Ook niet met opnieuw opstarten vd telefoon 

Reputatie 7

Kun je wel data gebruiken in het buitenland?

Ik had helemaal geen service in het buitenland. Ik heb alles aangezet voor binnen en buitenland ook data maar bleef op geen service staan. Nu ben ik ondertussen weer thuis en heb ik weer vol bereik. Wel haperde het signaal in het zuiden van het land nog een aantal keer. 

Reputatie 7

Het is dan wel erg jammer, dat Simyo haar ondersteuning via het forum in het weekend sinds enkele maanden terug heeft beëindigd. Dan had een van de Mod's in het weekend mee kunnen kijken op je aansluiting en wellicht even je simkaart een reset kunnen geven.

Reputatie 7
Badge +6

Ooit in het verleden geopperd maar was toen technisch niet mogelijk.

maar misschien kan hier nog eens naar gekeken worden om zelf je simkaart te resetten via de app of via mijn simyo

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Markw,

 

Bedankt voor je bericht. Excuses voor onze late reactie, wij zijn helaas niet meer actief op het Forum in het weekend. Wel kun je ons via Whatsapp en Chat in het weekend altijd bereiken :). Fijn om te horen dat je de eerste stappen hebt doorlopen door het handmatig selecteren van een netwerk bij jou in de buurt. Is het probleem al opgelost? Zo niet, dan kan ik even een reset uitvoeren op jouw simkaart. Dit houdt in dat er opnieuw verbinding wordt gemaakt met het netwerk. Je kunt mij hiervoor een privé bericht sturen met daarin ter controle jouw telefoonnummer, naam, adres, en email adres?

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer