Ik heb enige tijd een vervangende Simkaart besteld voor mijn nieuwe telefoon echter nooit een pin of puk code. Nu heb ik mijn telefoon eindelijk maar kan ik niet inloggen is hier een tijdlimiet aan verbonden.
Ik heb enige tijd een vervangende Simkaart besteld voor mijn nieuwe telefoon echter nooit een pin of puk code. Nu heb ik mijn telefoon eindelijk maar kan ik niet inloggen is hier een tijdlimiet aan verbonden.
Heb je je nieuwe simkaart ooit geactiveerd via je Mijn Simyo? Als je dan toch in je Mijn Simyo bent dan kun je daar de bij de simkaart verstrekte pin- en pukcode vinden.
Ik kan via de site Mijn Simyo- Simkaart niet het nummer vd kaart en soort kaart in toetsen pakt hij niet. Misschien verlooptijd hier van.
Wat er instaat is mijn oude simkaart nummer, sim en puk code
ziet hem niet
Waar is trouwens de simkaart die je al had?
Past die niet in je nieuwe telefoon?
Weet niet als die past is een oude Samsung Siii
Via een simkaart adapter kun je die passend maken als je dat wilt of je gebruikt de mallen van de nieuwe simkaart. De simkaart wordt geleverd in standaard/micro/nano (3-in-1).
ziet hem niet
Wat zie je niet precies?
Ik denk
(Ik meen dat hiervoor een half jaar geldt)
Een moderator, medewerker van Simyo
Binnen welk tijd bestek moet deze geactiveerd zijn?
Geduld
Hoi
Bedankt voor je bericht. Om een nieuwe pin en puk code te ontvangen zou je de vervangende simkaart eerst moeten activeren via Mijn Simyo. Je ontvangt vervolgens de codes per mail . Ook vind je ze dan terug op Mijn Simyo-Instellingen-Simkaart.
Groetjes,
Nihad
Hoi
Bedankt voor je bericht. Om een nieuwe pin en puk code te ontvangen zou je de vervangende simkaart eerst moeten activeren via Mijn Simyo. Je ontvangt vervolgens de codes per mail . Ook vind je ze dan terug op Mijn Simyo-Instellingen-Simkaart.
Groetjes,
Nihad
Dat is nou juist waar
Ik kan via de site Mijn Simyo- Simkaart niet het nummer vd kaart en soort kaart in toetsen pakt hij niet. Misschien verlooptijd hier van.
Hoi
Inmiddels heb ik je vraag beantwoord middels een prive-bericht.
Bedankt voor de scherpe blik
Groetjes,
Rutger
Een forum wordt veelal gebruikt om oplossingen te vinden voor problemen. Als een oplossing niet wordt gedeeld ondermijnt dit het forum.
Hoi
Daar heb je helemaal gelijk in, het antwoord is dan ook geen geheim: de simkaart was inderdaad al verlopen. Ik heb een nieuwe verstuurt.
Groetjes,
Rutger
Wat is nou precies de tijd die men heeft tussen bestellen, ontvangen en uiteindelijk activeren.
En staat dat ook omschreven in de instructies die bij de simkaart zitten?
Zodra je de simkaart ontvangt heb je 6 maanden de tijd om deze te activeren. Na deze tijd word de simkaart gedeactiveerd en als het ware "opgeruimd” door onze technische afdeling.
Ik heb nog even voor de zekerheid nagevraagd of deze informatie ook vermeld word in de meegeleverde instructie. Dit is helaas nog niet helemaal duidelijk maar ik neem het in elk geval mee ter feedback!
Groetjes,
Rutger
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.