.

Beantwoord

Simkaart nog steeds geblokkeerd. Wat kan ik doen?

  • 17 June 2022
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Beste Simyo,

wij hebben Oekraïense gasten in huis, en voor moeder heb ik in maart de simkaart behorend bij dit account aangeschaft. Ze heeft de waarschuwing voor het over de databundel heen gaan niet begrepen. Vervelend, maar goed, het is niet anders. Ik heb nu 100 euro betaald en ook gelijk voor de volgende maand de databundel verhoogd. 

 

Maar ik zie nu dat de simkaart nog steeds geblokkeerd is. Wat ook fijn zou zijn, is dat er misschien toch een mouw aan te passen is dat de nieuw gekozen bundel per direct ingaat in plaats van pas op 1 juli. 

 

Kunnen jullie sowieso even kijken waarom de simkaart nog steeds geblokkeerd staat?

Ik heb nu in de instellingen Internet uitgezet. Om te voorkomen dat ze binnen 1 dag weer flink buiten de bundel verbruikt.

 

Bedankt

 

icon

Beste antwoord door Seren 20 June 2022, 12:05

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ah de blokkade is er nu af, zo lijkt het.

Blijft alleen nog de vraag open staan of er misschien toch iets geregeld kan worden met de ingangsdatum van de nieuwe bundel. Dat zou fijn zijn voor deze Oekraïense gast.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Yuliia1980,

Bedankt voor je bericht. Wanneer je een aanbetaling doet kan het inderdaad even duren tot je gedeblokkeerd bent. Fijn om te horen dat dit probleem inmiddels is verholpen.

Bij Simyo kun je niet wijzigen wanneer je nieuwe bundels ingaan. Het is namelijk zo dat je bundels altijd de eerste van de maand ingaan en gelden tot aan het einde van de maand. Als je MB's op zijn kun je altijd extra internetbundels aanschaffen. 

Ik wil je vragen om mij een privé bericht te sturen het 06-nummer waar het omgaat en de bijbehorende persoonlijke gegevens. Dan kijk ik of ik iets voor je kan betekenen voor de gemaakte kosten. Ook zal ik je in ieder geval 1000MB cadeau geven (als dit mogelijk is 😊) omdat je bundel al op is.

Groetjes,
Seren

Reageer