Mijn partner heeft een abonnement bij jullie afgesloten met nummerbehoud. Hij wacht al een week op de nieuwe simkaart. Zondag (morgen!!) wordt het nummer omgezet, maar hoe moet dat zonder simkaart? Is die wel verstuurd? We krijgen ook al 2 dagen niemand aan de lijn of op whatsapp bij Simyo. Het zou ontzettend handig zijn als we geholpen worden.Â
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Bladzijde 1 / 1
Hoi ​
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de simkaart niet is aangekomen. Het is inmiddels twee dagen geleden dat je dit bericht hebt geplaatst, hebben jullie de simkaart ontvangen? Zo niet, adviseer ik jullie om tijdelijk de eSIM te installeren, in de tussentijd kan ik een vervangende fysieke simkaart voor jullie aanvragen. Graag hoor ik of dit nog nodig is!Â
Groetjes,
Seren
We hebben inmiddels esim geïnstalleerd. Dus probleem is opgelost!Â
Hi ​
Bedankt voor de update.
Fijn om te horen dat het probleem is opgelost! Veel plezier met het nieuwe abonnement.Â
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.