Skip to main content

.

Waarde vrienden, ik ontving de volgende e-mail:  

Hoi Jan,We zien dat je de afgelopen 5,5 maand niet hebt gebeld en geen sms hebt verstuurd met je Simyo telefoonnummer 06xxx.Belangrijk om voor jou te weten: als je 6 maanden geen gebruik maakt van je nummer, gaan wij ervan uit dat je geen klant meer wil zijn van Simyo en sluiten we je nummer af. Je kan dit nalezen in de algemene voorwaarden (artikel 3 en 23) of op simyo.nl/prepaid.Hoe kan ik mijn telefoonnummer actief houden?We sluiten je natuurlijk niet zomaar af; eerst vragen we of je wilt blijven bellen met Simyo. Is dat zo? Geen probleem! Voer dan binnen 15 dagen minstens één uitgaand telefoongesprek of stuur een sms'je. Je kan ook je beltegoed opwaarderen of een bundel kopen om je nummer actief te houden. Twijfel je nog? Dan zetten we voordelen van Simyo graag nog eens voor je op een rij. Want we willen het liefst dat je gewoon bij ons blijft. Daar komen ze:    Je belt met vaste, lage tarieven, op ieder moment van de dag
    Je belt via het betrouwbare netwerk van KPN
    Je regelt alles online, waar en wanneer je wilt, via Mijn Simyo of de Mijn Simyo appLet op: als we je nummer afsluiten dan is dat definitief. Je kan daarna niet meer je telefoonnummer activeren en je beltegoed komt volgens de algemene voorwaarden te vervallen.

Vriendelijke groet, Simyo

Op dit servicebericht kan niet worden gereageerd. Heb je nog vragen? Kijk op onze servicepagina voor meer informatie én op welke manier(en) je contact met ons kan opnemen.
     

Ik heb de simkaart in mijn telefoon geplaatst maar deze zegt: geen simkaart. Toen in een ander toestel. Zelfde resultaat. Wat nu.

Ik wil mijn nummer behouden en ook het beltegoed. HELP! De tijd dringt.

Als je simkaart niet herkend wordt moet je heel snel een nieuwe aanvragen, en in gebruik nemen.

In het weekend werken de Moderators niet, dus dat wordt maandag. Ik zou trouwens je telefoonnummer
uit de posting verwijderen.


Dank voor je snelle reactie. Maar hoe krijg ik dat telefoonnummer er uit?


Via “bewerk” met de drie puntjes rechtsonder het bericht. Maar daar zit volgens mij een tijdslimiet op waarbinnen dat moet gebeuren.


Dank voor je snelle reactie. Maar hoe krijg ik dat telefoonnummer er uit?

Hallo @janbou een moderator gaat dat morgen onder werktijd voor je verwijderen.

 


Dank aan de moderator! Janbou


Hoi @janbou,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Zoals @wimj12 aangaf is het niet de bedoeling privé gegevens zoals je nummer openbaar te delen op het forum voor je eigen veiligheid (bedankt voor je hulp!). Dit kan je ook terugvinden in de huisregels van het forum. Ik heb het telefoonnummer verwijderd uit je bericht.

Als je sim niet herkend wordt door je toestel is deze mogelijk beschadig. Geen zorgen ik kan een nieuwe voor je opsturen. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? 

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Groetjes,
Ashley


Bericht aan Simyo : Ik heb mij vergist, het was een oud simkaartjes. Ik heb het goede kaartje bij toeval teruggevonden. U mag mijn berichten allemaal verwijderen. Dank en excuus voor de overlast. 


Hoi @janbou,

Bedankt voor je reactie.

Fijn om te horen dat je de sim hebt teruggevonden en je aansluiting weer kan gebruiken. 😊

Groetjes,
Ashley