.

Vraag

sim pincode nieuwe telefoon accepteert niet, wat kan ik doen?

  • 15 August 2022
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Goedemiddag, deze week een nieuwe telefoon ontvangen. Sim kaart overgezet en opgestart echter mijn oude sim telefoon ontgrendel pincode word niet geaccepteerd.kan telefoon ook niet uitzetten omdat hij dan ook om pincode vraagt,

Kan pincodes in blijven vullen zonder geblokkeerd te worden, duurt nu wel 3 minuten voor nieuwe poging .

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Ondertussen de sim teruggeplaatst in oude telefoon en geen probleem met inloggen..


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Als de simkaart wel werkt in de oude telefoon dan ligt het niet aan de sim pincode

ik denk dat we hier praten over de code van je scherm beveiliging aangezien het een nieuw toestel is misschien iets van 4 × 0 

Bovenstaande geprobeerd 4x0 5x0 4x1 5x1 enz, op aanraden van Simyo helpdesk de telefoon naar een gsm reparatieshop gebracht. Deze gaat hem vandaag formateren.

Kan hem vanmiddag ophalen en dan ga ik het weer proberen. Word vervolgd…..

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @robert270368,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je nieuwe telefoon de pincode niet accepteert. Dit lijkt me inderdaad een toestelgerelateerd probleem als ik het zo lees.. Goed dat je even langs een toestelwinkel bent geweest! Ik hoor graag van je of zij de oorzaak hebben kunnen vinden.

Groetjes, 
Roeqajja

Reageer