Skip to main content

Mijn Samsung Galaxy A20 herkent de nieuwe simkaart van Simyo niet. Heb de kaart ook geprobeerd in een Motorola telefoon werkt dan ook niet. De Samsung herkent andere kaarten wel. Wat kan ik doen?

Hoi @Tonjulie 

Is de simkaart geactiveerd? 

Dit kun je controleren op je MijnSimyo - instellingen - simkaart. Er moet staan dat de simkaart actief is en je simkaart nummer moet overeenkomen. Op deze zelfde pagina kun je de simkaart ook eventueel activeren als dat nog niet is gedaan. 


Hoi Ray,

De simkaart is actief en het simkaart nummer klopt.


Hoi Ray,

De simkaart is actief en het simkaart nummer klopt.

Dan is mijn advies een reactie van een moderator (= Simyo medewerker) af te wachten. Deze kunnen een reset op je simkaart uitvoeren op netwerk niveau of een nieuwe simkaart sturen. 


Even een extra aanvullende vraag:

Als je je mobiel aanzet met deze simkaart erin, wordt dan om de pincode van deze simkaart gevraagd?


Nee er wordt geen pincode gevraagd.


Hoi @Tonjulie,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je simkaart niet word herkend in beide telefoons. Ik zal toch echt even een kijkje moeten nemen in je aansluiting. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Zodra wij dit hebben opgelost zal ik even een terugkoppeling geven in deze topic. Helaas weet ik op dit moment niet waar het aan ligt.

Bedankt @Ray en @Groentjuh voor jullie hulp!

Groetjes,
Seren


Reageer