.

Beantwoord

Ondersteund mijn Microsoft surface duo 2 ook eSIM?

  • 2 June 2022
  • 6 reacties
  • 145 Bekeken

Badge

Ik heb een surface duo2 met android 11. Bij het installeren van de esim via de app, blijft hij hangen op 'downloaden en installeren'. Het blijft erop hangen zonder einde. Heeft iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 3 June 2022, 10:10

Bekijk originele reactie

6 reacties

Er is geen esim ondersteuning voor de Microsoft surface duo 2 bij Simyo. 

 

Badge

Dank u voor het antwoord. Dat is vervelend - ik ben voor een paar maanden in het buitenland en hoopte een esim te kunnen gebruiken - nu heb ik geen werkende telefoon.

Reputatie 7
Badge +9

Dank u voor het antwoord. Dat is vervelend - ik ben voor een paar maanden in het buitenland en hoopte een esim te kunnen gebruiken - nu heb ik geen werkende telefoon.

Er was recent wel een storing met eSims en recente android versies. Mogelijk als je de app bijwerkt en het nogmaals probeert, dan zou het resultaat misschien anders zijn. Echter geen garantie; De Microsoft Surface duo 2 wordt niet ondersteund.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Celestial,

Bedankt voor je bericht. Zoals @Ray inderdaad aangeeft bieden wij momenteel geen ondersteuning voor de eSIM op een Microsoft surface duo 2. Wanneer en of er voor deze telefoon ondersteuning zal komen is op het moment niet bekend. Voor meer informatie raadt ik je aan om onze speciale eSIM pagina even te raadplegen: https://www.simyo.nl/esim

Bedankt voor de aanvullende informatie betreffende de storing @Groentjuh 😊

Groetjes,
Rutger
 

Badge

Dank u voor het antwoord. Dat is vervelend - ik ben voor een paar maanden in het buitenland en hoopte een esim te kunnen gebruiken - nu heb ik geen werkende telefoon.

Er was recent wel een storing met eSims en recente android versies. Mogelijk als je de app bijwerkt en het nogmaals probeert, dan zou het resultaat misschien anders zijn. Echter geen garantie; De Microsoft Surface duo 2 wordt niet ondersteund.

Dank u voor de reactie. Ik had de app pas twee dagen geleden geïnstalleerd, maar ik heb hem op uw suggestie bijgewerkt. Ik ben blij te kunnen melden dat het nu inderdaad werkt. Hartelijk dank - ik had geen werkende telefoon en wist niet wat ik moest doen.
Nogmaals bedankt.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Celestial,

Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te horen dat de eSIM nu naar behoren werkt. @Groentjuh nogmaals dank voor de ondersteuning hierin! @Celestial mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden. 😄

Groetjes,
Rutger

Reageer