Skip to main content

.

Beste,

Ik heb al weken, zo niet maanden geleden een vervangende simkaart aangevraagd. Deze is nooit aangekomen bij het opgegeven adres. Intussen heb ik al een nieuw nummer aangevraagd bij een andere provider, en ben ik al verschillende werkdagen kwijt aan mijn pogingen om contact op te nemen met Sam of een van zijn collega's, wat onmogelijk blijkt. Het lukt me ook niet om opnieuw een simkaart te bestellen, want nog steeds staat in mijn profiel dat hij onderweg is.

Alsnog zou ik heel graag deze simkaart ontvangen op mijn adres, gezien ik nu al weken onbereikbaar ben voor mijn klanten.

Hoi @gefrustreerdeconsument,

 

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat jouw simkaart nog niet is aangekomen. Zou je mij een privé bericht willen sturen met daarin jouw volledige naam, telefoonnummer, adres, en email adres? Ik wil graag mee kijken waar het mis is gegaan. Wellicht dat ik je nog verder kan helpen!

 

Ik hoor graag van je.

 

Groetjes,

 

Nihad


Reageer