.

Beantwoord

Nieuwe simkaart geactiveerd, maar gedeblokkeerd. Hoe kan ik dit oplossen?

  • 25 June 2022
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Ik heb recent mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Vervolgens gewacht, telefoon uit en aangedaan.

Echter geen netwerk. De simkaart bleek op geblokkeerd te staan. Ik heb vervolgens op deblokkeren gedrukt, maar dit heeft nog steeds niet geholpen (ook de telefoon weer uit/aan gedaan). Het knopje ‘deblokkeren’ is inmiddels verdwenen, maar mijn simkaart is nog wel gedeblokkeerd. Ik weet niet meer hoe ik dit op korte termijn kan oplossen. Bellen/whatsappen met de klantenservice lukt namelijk niet zonder telefoonnummer. 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 27 June 2022, 11:03

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik bedoel natuurlijk dat mijn simkaart nog op geblokkeerd staat en ik deze niet meer kan deblokkeren.

Excuses voor de verwarring. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @GeertjeH,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je de simkaart hebt geactiveerd, alleen is hier iets misgegaan. Er is een error ontstaan op het netwerk. Dit wordt vanzelf weer rechtgezet door KPN, meestal binnen 2 werkdagen. Onze excuses voor het ongemak. Het is op dit moment even afwachten tot dit is opgelost.

Groetjes,
Roeqajja

Hoi Roeqajja, 

Dank voor je antwoord. Is er nog een manier om dit proces bij knp te versnellen? Ik ben namelijk zonder telefoon aan het werk, wat nogal uitdagend is!

 

Groeten Geertje 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @GeertjeH,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me goed voorstellen dat dit lastig is.. Als ik iets kon doen om het proces te versnellen, had ik het gedaan. Het is in dit geval helaas echt even afwachten.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer