Skip to main content

.

Ik had een prepaid prima werkende esim geïnstalleerd van Simyo en heb daarna alsnog voor nummerovername gekozen, dat nummer is 1e kerstdag omgezet. Na heel veel geklooi bleek dat ik van alles moest doen om een nieuwe esim te installeren. Helaas lukt dat niet. De afgelopen week heb ik met diverse medewerkers gesproken, maar ik moet elke keer hetzelfde riedeltje doorlopen, dat niet werkt; de esim is verwijderd, de fysieke simkaart is verwijderd; account verwijderen en opnieuw aanmelden, esim installerene, validatiecode aanvragen. En dan gebeurt er vervolgens helemaal niets, de app blijft (uren) hangen op ‘momentje alsjeblieft’. Als ik weer bel is het enige wat men kan verzinnen dat ik weer dat riedeltje doorloop. Dat heb ik 7x gedaan en dat werkt niet, er is iets anders aan de hand. Is er misschien iemand die weet wat er mis kan zijn?? Ik heb ondertussen een contract ergens anders afgesloten, maar Simyo accepteert mijn overname niet, omdat mijn klantnummer niet juist zou zijn (die exact zo in de app staat). Misschien is er iets mis met mijn account of zit Simyo mij expres dwars?

Hi ​@Eva2828,

Bedankt voor je bericht. Het spijt me om te horen over je negatieve ervaring. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Het is mij nu alleen niet duidelijk wat je verzoek precies is. Zou je mij kunnen vertellen of je hulp nodig hebt bij het installeren van je eSIM of hulp bij het overstappen naar een andere provider?

Ik hoor het graag van je zodat ik je zo goed mogelijk verder kan helpen.

Groetjes,
Roeqajja

Het was fijn geweest als ik door de klantenservice was doorverwezen, dat ze hadden gezocht naar een oplossing, nadat we zonder resultaat tig keren geprobeerd hadden mijn esim te installeren. Daarna heb ik maar geprobeerd een nieuw contract af te sluiten, dat is niet gelukt omdat jullie mijn nummerovername niet accepteerden. Waarom dit allemaal zo is gegaan is mij een raadsel en gewoon een extreem slechte service. Ik heb nu maar een fysieke sim aangevraagd en dan ga daar maar mee proberen een nieuwe aanvraag te doen, dan kan ik namelijk mijn nummer direct laten verifiëren. Het is echt genant dat jullie geen technische service bieden bij problemen. Ik had graag een esim gehad bij jullie met mijn huidige nummer, maar dat blijkt onmogelijk. Helaas is het nu te laat voor een oplossing, dat hadden jullie eerder moeten aanbieden.

Hi ​@Eva2828,

Bedankt voor je reactie.

Het is jammer om te horen dat je weer weg gaat door de negatieve ervaring. Ik zal dit dan ook intern doorzetten zodat dit onderzocht kan worden, wij staan namelijk altijd open om onze service te verbeteren. 

Ik wens je heel veel succes bij je nieuwe provider. Mocht je ooit van gedachte veranderen dan staan onze deuren uiteraard open voor je.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer