.

Beantwoord

Mijn simkaart van mijn Samsung past niet in mijn nieuwe iPhone 7. Wat nu?

  • 19 August 2017
  • 8 reacties
  • 2528 Bekeken

Heb net n nieuwe iphone 7 plus gekocht maar de simkaart uit mijn oude samsung past er niet in. Heb wsch een nanokaartje nodig. Hoe kom ik hier aan?
icon

Beste antwoord door Caspar 21 August 2017, 11:52

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Drieklezoor,

Via Mijn Simyo kan je een vervangende simkaart ontvangen, dit is een 3-in-1 simkaart, de nanokaart kan je dan er uitdrukken en in je toestel plaatsen, na activatie kan die gebruikt worden.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Drieklezoor,

Welkom op 't forum :)

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt. Een vervangende simkaart kan je inderdaad bestellen via Mijn Simyo zoals franswon al zei. Ik zie echter dat jouw simkaart nog niet zo oud is, en dat je waarschijnlijk al een 3-in-1 simkaart in je bezit hebt. Dit betekent dat je het nano-formaat eruit kunt klikken. Is dit mogelijk bij jouw simkaart? Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar

@franswon bedankt voor je hulp!
Bedankt voor reactie. Het was even friemelen maar inderdaad, kon nanokaartje er uit drukken. Het viel niet mee het nanootje goed in houder te krijgen maar t is gelukt en t werkt!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Drieklezoor,

Oh, super fijn om te horen dat het na wat gefriemel helemaal is gelukt. 😃 Daar gaat het om.

Ik wens je alvast een hele fijne dag toe.

Groetjes,
Asma

Mijn telefoon is in de wc gevallen😳 nu wil ik mijn simkaart in een andere telefoon gebruiken maar werkt niet,weet iemand de oplossing 

gr liva

Hoi @Lieva  

Wat je kunt proberen is zowel de natte telefoon en de simkaart in een schaaltje met droge rijst leggen en dan hopen. De rijst onttrekt het vocht en met wat geluk kan dat het verschil maken.

Reputatie 7

@Lieva Mocht de simkaart het hebben begeven, door dit voorval, dan kun je natuurlijk altijd voor EUR 5,00 een nieuwe vervangende simkaart aanvragen. Dat zijn natuurlijk de kosten niet.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Lieva,

Oei wat onhandig dat je telefoon in het toilet is gevallen… 😅.

Misschien werkt je simkaart weer met te tips van @Friesian. Mocht dit niet zo zijn dat kan je inderdaad het beste een nieuwe simkaart aanvragen zoals @RicoK aangaf 😊.

Groetjes,
Seren 

Reageer