.

Beantwoord

Kan ik de eSIM installeren via QR-code of SM-DP+adres?

  • 24 August 2023
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Ik heb een bestaande Android telefoon geupgrade naar eSIM door middel van een special SIM kaart van het bedrijf esim.me. In het buitenland heb ik hier al gebruik van gemaakt door tijdelijke eSIM abonnementen te activeren. Nu leek het me handig om ook mijn eigen nummer via eSIM van Simyo via deze oplossing te laten werken. Echter om te activeren heb ik een (1) QR nodig of een (2) SM-DP+adres of (3) via automatische ontdekking met een eID. 

Kan Simyo me met een van deze drie methoden helpen? 

admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Groentjuh 24 August 2023, 13:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Kan Simyo me met een van deze drie methoden helpen? 

Nee, Simyo's eSim worden alleen via de Simyo app geïnstalleerd. Geen andere methoden worden door Simyo ondersteund op dit moment.

 

Kan Simyo me met een van deze drie methoden helpen? 

Nee, Simyo's eSim worden alleen via de Simyo app geïnstalleerd. Geen andere methoden worden door Simyo ondersteund op dit moment.

 

Ik was al bang voor deze reactie. Heel jammer. Is deze functionaliteit te verwachten op korte termijn?

Reputatie 7
Badge +9

Kan Simyo me met een van deze drie methoden helpen? 

Nee, Simyo's eSim worden alleen via de Simyo app geïnstalleerd. Geen andere methoden worden door Simyo ondersteund op dit moment.

 

Ik was al bang voor deze reactie. Heel jammer. Is deze functionaliteit te verwachten op korte termijn?

Simyo laat niet veel los van wat er in aanbouw is. Als forum experts zijn wij ook gewoon klanten en krijgen wij meestal dat niet eerder dan de iedere klant dat krijgt te horen.

Misschien dat een moderator daar iets duidelijkheid over kan geven, maar ik zelf verwacht dat eigenlijk niet op korte termijn.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @nvdbosch,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt. Wat @Groentjuh zegt klopt helemaal (bedankt voor je hulp!), je kunt onze eSIM alleen via de Mijn Simyo app installeren. Het ziet er niet naar uit dat dit op korte termijn zal veranderen, maar mochten wij dit in de toekomst wel ondersteunen dan zullen wij dit uiteraard bekend maken!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer