.

Beantwoord

Is het mogelijk om eSIM te gebruiken in Curaçao?

  • 29 January 2024
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Biedt Simyo een esim netwerk om in Curaçao te gebruiken? Prepaid of wat dan ook? Zo ja, hoe krijg ik dat voor elkaar op een iPhone XS? Het is uiteraard de bedoeling om anders (roaming) de hoge tarieven te dempen...

icon

Beste antwoord door Groentjuh 29 January 2024, 10:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou hier geen Simyo voor gebruiken. Ongetwijfeld kun je roamen met een Simyo simkaart, maar Curaçao is een zone 3 land aldus de tarieven, dus dat betekend dat het dik betalen is i.v.m. roamingkosten. Bellen of gebeld worden is op moment van schrijven 2,542 euro/minuut; 0,508 euro per verzonden SMS en 5 euro per MB. (zie buitenlandse tarieven)

Daar zijn geen bundels voor, die dat goedkoper maken bij Simyo.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ulympos,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al de juiste informatie heb gekregen van @Groentjuh! Heel erg bedankt voor je hulp 😊.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag.

Groetjes,
Amy

Duidelijk, bij Simyo kan ik niet terecht voor esim op Curaçao. Er zijn verschillende aanbieders voor Curaçao. Zijn hier mensen met een aanbeveling voor een probleemloze provider op het eiland? Ik heb geen enkel idee of ik met 1GB genoeg heb voor sporadisch telefoongebruik BUITEN een wifi-omgeving. Stel ik kom ergens met de huurauto met pech te staan, dan wil ik wel direct kunnen communiceren.

Groeten,
Hans

Reageer