Ik heb een mail ontvangen waarin wordt aangeboden dat mijn simkaart gratis wordt vervangen ivm 4G. Dit moet voor 31 maart. Als ik op de link klik, dan kom ik na inloggen op de algemene site terecht en zie ik nergens de optie om van deze mogelijkheid gebruik te maken. Ik kan wel een vervangende sim-kaart bestellen, maar die kost dan gewoon 5 EUR, daar wordt niks bij gezegd over terugbetaling. Wat moet ik doen om deze vervangende sim-kaart toch te krijgen. Bij voorbaat dank.
Bladzijde 1 / 1
Hi
Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad dat het 3G netwerk vanaf 31 maart word uitgefaseerd. In principe bieden wij onze klanten kosteloos een nieuwe simkaart aan, het is niet de bedoeling dat jij deze optie niet krijgt. Mijn excuses voor het ongemak!
Ik wil graag met je meekijken naar waarom je de optie niet krijgt om kosteloos je simkaart te vervangen. Uiteraard zorg ik er dan voor dat jij kosteloos een vervangende simkaart opgestuurd krijgt. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met je telefoonnummer? Dan help ik je daar verder.
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.