Skip to main content

.

Ik heb net een esim abo bij jullie afgenomen maar krijg een foutmelding 003 bij het installeren en kan nu dus geen internet gebruiken. Hoe los ik dit op ? 

Hi @Elsev,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je een foutmelding krijgt te zien! Ik help je hier graag mee verder.

Eerst heb ik nog wat informatie nodig van je. Zou je mij kunnen vertellen welke telefoon je hebt, of je hiernaast nog een andere simkaart/eSIM gebruikt en of je telefoon en de Mijn Simyo app up to date zijn? 

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Roeqajja


Ik heb een iPhone 11. Simyo app vanochtend gedownload, telefoon heeft de laatste update en ik heb idd ook een andere simkaart.


Hi @Elsev,

Bedankt voor je reactie. Duidelijk!

Het is zo dat er geen andere simkaart in je telefoon mag zitten als je de eSIM installeert, dit kan er namelijk voor zorgen dat je een foutmelding krijgt in de app. Zou je de simkaart even uit je telefoon kunnen halen en het daarna opnieuw proberen? Als het is gelukt raad ik aan om je telefoon even opnieuw op te starten en daarna kan je simkaart weer in je telefoon.

Ik hoor graag of het hiermee is gelukt.

Groetjes.
Roeqajja


Zonder de simkaart lukt het nog steeds niet. Wat kan ik nu doen? Of kan ik het abonnement opzeggen?


@Roeqajja wil je reageren alsjeblieft? Hoe kan ik annuleren want het werkt niet?


Hi @Elsev,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat het nog niet is gelukt!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag met je mee wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Groetjes,
Roeqajja