.

Beantwoord

eSIM wil niet downloaden en installeren vanuit de app op Pixel 6. Wat kan ik doen?

  • 27 May 2022
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Probeer de esim te downloaden en installeren op mijn Pixel 6, maar na uren wachten nog steeds niks gedownload of een vraag of ik de sim wil downloaden. Heb al van alles geprobeerd zoals de telefoon opnieuw opstarten, app verwijderen en opnieuw geïnstalleerd, fysieke simkaart uit telefoon gehaald. Helaas allemaal hetzelfde resultaat. Hopelijk hebben jullie een oplossing.

 

icon

Beste antwoord door Seren 27 May 2022, 15:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @dxb247,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je net ook op een ander topic hebt gereageerd met het de zelfde vraag. Op dit moment hebben wij helaas een storing met de installatie voor de eSIM op Android telefoons. Er word op dit moment hard gewerkt aan een oplossing. Zodra dit is opgelost zal ik dit via een update in dit topic delen.

Onze excuses voor het ongemak! 

Groetjes,
Seren 

Ja sorry, was niet zeker of reacties ook bekeken zouden worden. Vandaar eenzelfde topic aangemaakt.

Wacht je update rustig af. Weet je toevallig ook of het mogelijk is om de esim later vanuit het buitenland te installeren?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @dxb247,

Geen probleem! Dat is inderdaad mogelijk zolang je maar een stabiele wifi verbinding hebt. 

Groetjes,
Seren 

Reageer