.

Beantwoord

eSIM voor Apple Watch 9, wanneer is dit beschikbaar bij Simyo?

  • 20 January 2024
  • 8 reacties
  • 347 Bekeken

Ik verbaas me ook, dat dit bij Simyo nog niet mogelijk is. 
Simyo nota bene zelfs volledige dochter van KPN, met zelfde netwerk. Overstappen naar andere provider  zou ik overwegen, maar ik heb half jaar geleden een 2 jarig abonnement afgesloten I c m aanschaf van Apple Telefoon, ook bij Simyo. Heb inmiddels Apple Watch 9 cellulair aangeschaft, maar kan dus 1,5 jaar geen kant op !! Best teleurgesteld in Simyo, want technisch is het natuurlijk geen probleem. Hoop dat er zeer snel een oplossing komt!!

icon

Beste antwoord door Seren 22 January 2024, 16:50

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @HaJo,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je hier vragen over hebt. Het klopt inderdaad dat het helaas niet mogelijk is om je Simyo aansluiting direct te koppelen aan je Apple Watch. Bepaalde uitvoeringen van de Apple Watch hebben hun eigen eSIM aan boord, maar Simyo ondersteunt dit momenteel niet. Op dit moment heb ik helaas ook geen inzicht in wanneer dit wel zal zijn. Ik zal jouw feedback in ieder geval doorzetten naar de juiste afdeling. Mochten wij deze optie in de toekomst aanbieden zullen wij dit uiteraard met onze klanten communiceren via onze website, socials en het forum! Mijn excuses dat ik hierin niet meer voor je kan betekenen. 

Groetjes,
Seren

Beste Seren, het blijft toch vreemd dat Simyo als een van de eersten Esim introduceerde op de Iphone e a ,maar bij introductie van Esim-applicatie voor Apple watch zo onduidelijk blijft als volle KPN dochter waar techniek zo klaar ligt. Vele klanten zijn er inmiddels zat van en er lopen er steeds meer weg zolang er geen duidelijkheid is. Kom op Simyo, wees wat duidelijker in berichtgeving naar je klanten want dit lijkt nergens op. Heb cellular  Watch 9 aangeschaf,t zonder dankzij Symio de mogelijkheden niet te kunnen gebruiken. Gewoon SNEL op de redelijke wensen van de klanten inspelen en jullie zaken naar behoren regelen !!!!

Wij hebben met z’n drieën al jaren een abonnement bij Simyo, tot volle tevredenheid. We willen echter nu gebruik maken van een AppleWatch, zónder de telefoon op zak te hebben. Als dat niet kan met Simyo, en als het niet duidelijk is wanneer dat wél kan, dan denk ik dat we gaan overstappen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @GerhardDerksen,

Bedankt voor je bericht. Het is begrijpelijk dat je dit graag anders had willen zien. Zoals mijn collega Seren al had aangegeven ondersteunen wij dit nog niet. Als dit wel beschikbaar komt zullen we dit delen op onze kanalen maar voor nu hebben we daar geen richtlijn voor.

Groetjes,
Amy

Erg teleurstellend maar deze antwoorden verneem ik al ruim een jaar. Ze doen er gewoon niets aan bij Simyo 

Mijn dochter heeft een telefoonnummer gekoppeld aan mijn Simyo-account. Dus op mijn telefoon beheer ik 2 Simyo-accounts. Kan zij haar telefoonnummer behouden bij Simyo als ik overstap naar een andere provider, of gaat zij dan mee naar mijn nieuwe provider?

Reputatie 7
Badge +9

Mijn dochter heeft een telefoonnummer gekoppeld aan mijn Simyo-account. Dus op mijn telefoon beheer ik 2 Simyo-accounts. Kan zij haar telefoonnummer behouden bij Simyo als ik overstap naar een andere provider, of gaat zij dan mee naar mijn nieuwe provider?

Dan blijft jouw dochter gewoon bij Simyo. Het beheer kan dan alleen nog maar via het Simyo account van jouw dochter.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @GerhardDerksen,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al het juiste antwoord hebt gekregen van @Groentjuh! Bedankt voor je hulp 😊.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag.

Groetjes,
Amy

Reageer