Skip to main content

Plotseling startte mijn telefoon opnieuw op en sindsdien herkent hij de Esim niet meer. Kan deze ook niet activeren. Kan geen berichten ontvangen nu. 

Hoi @Bas82,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat je telefoon na opnieuw opstarten de eSIM niet meer herkent. Heb je de eSIM al opnieuw geprobeerd te downloaden en installeren vanuit de Mijn Simyo app? Je kunt dit eenvoudig doen vanuit de App > Instellingen > Simkaart > Overstappen op eSIM. Er zal uiteindelijk gevraagd worden om een validatie code in te voeren welke je niet binnen zult krijgen omdat het nummer niet bereikbaar is. Je kunt dan het beste kiezen voor “Validatiecode niet ontvangen? Tik hier”. Ik zou je dan willen vragen mij een privé-bericht te sturen zodat ik deze code even aan je kan opsturen.

Ik hoor het graag van je. 😊

Groetjes,
Rutger


Thanks Rutger, met hulp van de klantenservice is het inmiddels opgelost. 
 

ik heb de esim weer kunnen activeren echter ben ik de rest allemaal kwijt helaas. Nu maar wat eerder een backup maken 🫤


Hoi @Bas82,

Fijn om te horen dat het inmiddels gelukt is met de eSIM installatie. Wel balen dat je de rest allemaal kwijt bent. Toevallig hebben wij een blogpost gemaakt over het maken van een back up op je toestel. Wellicht heb je hier iets aan. Je kunt het hier terug lezen: Deze back-ups kun je op je telefoon maken. Succes 😊

Groetjes,
Seren 


Probleem met deze activatiecode via de app is dat die per sms komt.. en die kun je dan dus niet ontvangen…   Zou fijn zijn als daar de keuze komt om hem per mail te laten versturen!  Helaas heb ik dit euvel nu alweer. 


Hoi @Bas82,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je de validatiecode voor je eSIM niet kunt ontvangen. Je kunt mij een privé bericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Dan zorg ik ervoor dat je de code weer per e-mail ontvangt 🙂.

Groetjes, 
Roeqajja


Dank, inmiddels opgelost na telefonisch contact 


Hoi @Bas82,

Bedankt voor je update! Fijn om te horen dat het inmiddels telefonisch opgelost is 😊

Ik wens je verder een prettige dag!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer