.

Beantwoord

Esim kan ik niet activeren. Wat kan ik doen?

  • 15 June 2022
  • 7 reacties
  • 145 Bekeken

Badge

Ik heb vanmorgen een esim besteld. Inloggegevens ontvangen maar ik kan de esim niet activeren. 

Simkaart is geblokkeerd voor in en uitgaande gesprekken en als ik op "overstappen naar Esim" klik gebeurt er niets. Ik kan wel op de informatie button klikken maar dan opent de informatie pagina over esim. 

Support per WhatsApp vanochtend gecontacteerd maar geen enkele reactie. 

Iemand een idee hoe en waarom dit niet werkt ? 

 

icon

Beste antwoord door Seren 16 June 2022, 14:52

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge

Na een dag wachten wederom geen enkele oplossing. Helpdesk Whatsapp is een drama, er is even een medewerker online die stelt een vraag en is dan weer 24 uur verdwenen. Wat een ramp!

Feit is dat E Sim in de app niet is te activeren. De button werkt gewoon niet dus de stappen om de e sim te installeren kunnen niet worden doorlopen. (android 12) App en software op telefoon zijn up tot date. 

Jammer maar denk dat ik de opdracht maar ga storneren. :-( 

Goedemorgen @Marbaz 

Vervelend dat de ervaring via WhatsApp minder goed is. 

Wacht eerst even op de reactie van een medewerker, een moderator van Simyo, die zal je verder tekst en uitleg geven. Waarschijnlijk vraagt die om een peebeetje. (privébericht)

Simkaart is geblokkeerd voor in en uitgaande gesprekken

Lijkt erop dat te weinig saldo op de simkaart staat. Of FAQ hoogverbruik?

 

Badge

Het betreft een nieuwe kaart, heb deze dus nog nooit gebruikt. Nieuwe klant. 

Het betreft een nieuwe kaart, heb deze dus nog nooit gebruikt. Nieuwe klant. 

Okee, bedankt voor de extra informatie. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Marbaz,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt met de eSIM installatie. Mijn welgemeende excuses dat je een negatieve ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Ik wil dit graag zo snel mogelijk voor je uitzoeken en oplossen. Zou je mij via een privé bericht kunnen voorzien van een telefoonnummer waarop ik jou kan bereiken? Dan zal ik je vandaag bellen om je eSIM zo snel mogelijk werkend te krijgen. 

Groetjes,
Seren

Badge

Heb de app opnieuw geïnstalleerd. Moet nu de stappen volgen om mijn kaart te activeren. Echter kan ik deze button wel aanklikken maar er gebeurd niets.  

Reputatie 7
Badge +6

Hoi allen,

Dankjewel @Marbaz, wij spreken elkaar al via een privé bericht. Toch wil ik even een kleine update geven over dit probleem: Momenteel ervaren nieuwe klanten problemen met de eSIM. Bij de stap om het contract te bevestigen krijgen (nieuwe) klanten een foutmelding te zien. Zover bekend, geldt dit voor IOS en Android toestellen. De technische afdeling is hard bezig om dit op te lossen.

Zodra dit is opgelost zal ik dit uiteraard delen met jullie! Excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Seren​​​​​​​

Reageer