Skip to main content

.

Goedemiddag,

 

afeglopen week heb ik e sim aangevraagd  en de stappen gevolgd alleen leek het niet gelukt te zijn.  Ik moest mijn telefoon vandaag opnieuw opstarten na een update en sindsdien heb ik geen bereik meer. Mijn fysieke simkaart doet het ineens ook niet meer. En als ik die eruit haal krijg ik de melding dat ik geen simkaart heb. Als ik in de app kijk zie ik dat mij e sim actief zou moeten zijn maar zoals gezegd heb ik geen bereik. Ik kan dus ook geen sms’jes ontvangen en niet bellen. klantenservice is dicht in het weekend en via whatsapp krijg ik ook geen reactie. 
Ik weet niet hoe ik dit nu in het weekend opgelost krijg. 
Vandaar via deze weg een poging.

 

groet,

Cornelie
 

Het is inmiddels opgelost. Kreeg uiteindelijk contact via whatsapp


Hoi @Joosco,

Bedankt voor je bericht. Allereerst natuurlijk mijn welgemeende excuses voor de enorme drukte welke wij op het moment ervaren. Ik ben blij om te horen (eigenlijk om te lezen) dat het probleem inmiddels is verholpen! Mocht ik je verder nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat natuurlijk graag van je. 😀

Groetjes,
Rutger