Skip to main content

Mijn vriendin heeft gisteren gehoord dat haar nummer van Simyo naar Simpel is overgezet en haar nummer op Simpel is afgesloten, maar nog niet actief op Simyo. Ze heeft een eSim aangevraagd. De app en MijnSimyo geven aan dat de eSim is geblokkeerd en bundels zijn nog niet actief. Wat is de volgende stap? We kunnen nu niet bellen of internet gebruiken. Groet, Pieter Bas

Hoi @Pjotr3131 ,

Bedankt voor je bericht. Leuk om te horen dat je vriendin is overgestapt naar Simyo, welkom!

Uit je verhaal begrijp ik dat je vriendin een eSIM heeft aangevraagd. Heeft ze deze eSIM al geinstalleerd en geactiveerd? Het installeren doet ze eenvoudig via de Mijn Simyo app, de inloggegevens heeft ze per e-mail ontvangen. Mocht je tegen iets aanlopen dan hoor ik dat graag!

Groetjes,
Seren 


Makkelijk via de app lukt niet. Hij heeft t over een code die zou zijn verlopen. Daardoor download en installeert ie niks. Kan het iets te maken hebben met het feit dat we in Denemarken zitten en niet op t Simyo netwerk kunnen?


Hoi @Pjotr3131, 

Ik vermoed dat ze de validatiecode niet kunt ontvangen waardoor de eSIM op dit moment niet geïnstalleerd kan worden. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en haar persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat de validatiecode per e-mail word verstuurd. 

Groetjes,
Seren


Reageer