.

Beantwoord

eSIM activeren. Wie kan mij helpen?

  • 6 June 2022
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Esim bij nieuw abonnement wil niet geactiveerd worden geeft aan dat de code niet meer geldig is. Lijkt me dat je een nieuw code moet kunnen aanvragen. Nergens zie ik de mogelijkheid omdat te doen. Didi van Simyo op de whatsapp lijkt me hier ook niet verder mee te kunnen helpen dan steeds dezelfde vragen te stellen. Gelukkig heb ik maandelijks opzegbaar gedaan. Oude abonnement is gestopt en de nieuwe is niet actief lekker als ik bereikbaar moet zijn voor werk

icon

Beste antwoord door Seren 7 June 2022, 13:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Hafidovicz,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat het niet prettig is dat je niet bereikbaar bent. De validatiecode is altijd 48 uur geldig, hierna vervalt deze. In de app heb je inderdaad de mogelijkheid om een nieuwe code aan te vragen. Je geeft aan deze optie niet te hebben. Zou je een screenshot kunnen plaatsen in deze topic zodat ik kan zien wat je precies ziet? Wellicht kan ik je op deze manier verder helpen.

Groetjes,
Seren 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Hafidovicz,

Bedankt voor je bericht. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen zou ik je willen vragen om mij even een privé-bericht te sturen met daarin het telefoonnummer waar het om gaat. Zou je dan ook zo vriendelijk willen zijn daarin je geboortedatum, het volledige adres en e-mailadres te vermelden? Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Rutger

Reageer