Skip to main content

.

Hallo.

Ik heb hulp gevraagd via WhatsApp alleen kom ik daar niet veel verder. Ik kan vanuit de app esim niet activeren op mijn z flip zonder de activatiecode. Of julie mij kunnen helpen. 

 

Hoi @JanW24,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het probleem met de eSIM installatie op het Android platform. Inmiddels kan ik het goede nieuws mededelen dat dit probleem nu is verholpen! De oplossing bestaat uit het updaten van de Simyo app. De Simyo app kan gewoon bijgewerkt worden vanuit de Google Playstore. Vervolgens kan je de eSIM opnieuw downloaden en de installatie afronden. Het beste kun je hierna nog even de telefoon opnieuw opstarten.

Mocht je de eSIM validatiecode niet kunnen ontvangen wil ik je vragen om mij een privé bericht te sturen met jouw persoonlijke gegevens (telefoonnummer, geboortedatum, volledig adres en e-mail). Zo kan ik zo snel mogelijk de validatiecode per e-mail naar jullie toesturen. Nogmaals onze excuses.

Groetjes,
Rutger