.

Beantwoord

Beltegoed overzetten naar een ander nummer (ook Simyo). Kan dit?

  • 18 August 2019
  • 24 reacties
  • 2461 Bekeken

Ik wil graag mijn huidige beltegoed overzetten naar een ander nummer van mijn broer ook simyo nummer
icon

Beste antwoord door Kevin 19 August 2019, 15:07

Bekijk originele reactie

24 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Dellon,

Welkom op het Simyo forum!

Het is geen probleem om je beltegoed over te hevelen naar het nummer van je broer. Omdat dit een openbaar forum is, kunnen we het nummer niet bespreken via deze weg. Ik ga je dus zo een mail sturen waarop je kan antwoorden. Geef hierin even aan naar welk nummer je beltegoed overgezet mag worden. Laat ook even weten of je al het beltegoed overgeheveld wilt hebben of maar een gedeelte.

Groetjes,

Kevin

Ook ik wil graag gebruik maken van de mogelijkheid om mijn beltegoed over te zetten naar een ander nummer. 

 

Groet, Ruud

Reputatie 2
Badge +1

Hallo Nessehopper,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Zoals Kevin hierboven aangaf, kan ik niet om je gegevens vragen op het forum. Daarom heb ik je een mail gestuurd met de nodige informatie. Ik help je dan graag verder. :)

 

Groetjes, Sarah

Hallo, 

Graag wil ik ook beltegoed overzetten naar een ander Simyo nummer.

Bvd, groet 

Jurriaan 

Hallo,

ik wil ook graag mijn beltegoed naar een ander nummer overzetten. Kan ik ook zo’n mailtje krijgen? En hoe lang duurt dat?

 

Mvg,

Yin

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Jurriaan en Yin, 

Ik zal jullie allebei even een e-mailtje sturen waar je op kunt reageren! :innocent:

Groetjes,
Bas

Ik wil graag beltegoed overzetten, zou je mij mail willen sturen hoe ik dit kan organiseren? Dankjewel.

Reputatie 4
Badge +4

Hey Eric Tabak,

 

Welkom op het Simyo forum!

De e-mail is naar je verzonden! Je kan daarop reageren om je tegoed over te laten zetten 😄.

 

Groetjes,

Ouael

Ook ik wil, graag beltegoed overzetten naar een  ander  nummer 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ronzijl,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Zou je beide nummers even in een privébericht naar mij kunnen sturen? Dan ga ik het voor je in orde maken! Je kan mij een privébericht sturen door op mijn profielfoto te klikken.

 

Groetjes,

Tessanne

Ook ik wil, graag beltegoed overzetten naar een  ander  nummer .

Vriendelijke groet Roelof

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Roelof,

 

Goed dat je contact opneemt!

 

Kun je mij een privébericht sturen met de desbetreffende telefoonnummers en adresgegevens? Dan kijk ik even met je mee.

 

Fijne zondag!

 

Groetjes,

Daisy

Hoi,

 

Ik wil mijn prepaid opzeggen alleen heb ik nog redelijk wat beltegoed open staan. Mijn zusje heeft ook een prepaid en nu wou ik vragen of ik dit ook kan laten overzetten? Beetje zonde om geld weg te gooien hè :P

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi J3sSe,

 

Goed dat je contact opneemt!

 

Kun je mij een privébericht sturen met de desbetreffende telefoonnummers en adresgegevens? Dan kijk ik even met je mee.

 

Groetjes,

Daisy

Goedemiddag,

Zouden jullie mij de mail kunnen sturen zodat ik mijn beltegoed over kan zetten op een ander Simyo nummer?

Alvast bedankt!:)

Reputatie 6
Badge +6

Hoi KipV, 

Welkom op ons forum!

Als je je beltegoed wilt overzetten van de ene naar de andere Simyo Prepaid-aansluiting, dan mag je mij daarvoor een privébericht sturen (KLIK) met de telefoonnummers waar het om gaat 😃

Kun je me dan ook laten weten wat er met de aansluiting moet gebeuren waar het beltegoed vanaf wordt gehaald? 

Ik hoor het graag van je!

Groetjes, 
Bas

Hoi,

 

Ik zou graag beltegoed overzetten naar een ander Simyo nummer.

Morgen verloopt mijn nummer bij Simyo. 

 

Groetjes,

Iris

Reputatie 7
Badge +6

Hoi irisiemenschot,

 

Welkom op het Simyo forum, dat is zeker mogelijk! Kun je mij een privébericht sturen met de telefoonnummers waar het omgaat? Het kan zijn dat ik hier pas na het weekend op terug kom. :blush:

 

Fijn weekend alvast!

 

Groetjes,

Daisy

Goedenavond,

Ik wil graag mijn beltegoed overzetten naar een ander nummer van Simyo.

Ik hoor graag of dit mogelijk is.

Vriendelijke groet,

Jaëlle

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi JaelleM,

 

Goed dat je contact opneemt, dat is zeker mogelijk! Stuur je mij een privébericht met de nummers waar het omgaat? Dan maak ik het voor je in orde.

 

Groetjes,

Daisy

Mag ik ook een mailtje zodat ik mijn tegoed van mijn simyo prepaid naar mijn nieuwe simyo prepaid kan overzetten?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Pancho D,

Bedankt voor je bericht. Het is zeker mogelijk om je beltegoed over te zetten naar je andere Prepaid, dit gaan we regelen! Stuur je mij nog even een privé bericht met beide 06-nummers en persoonlijke gegevens? Ik help je dan graag verder 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Hallo,

Ik zou ook graag mijn beltegoed overzetten naar een ander nummer. Kan ik hier ook een mailtje over ontvangen, of naar iemand een privé bericht sturen?

Met vriendelijke Groet,
Gies

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Gies_,

Bedankt voor je bericht. Dat kan in orde worden gemaakt 😊! Zou je mij hiervoor een privé bericht kunnen sturen met de 06-nummers en de persoonlijke gegevens? 

Groetjes,
Amy

Reageer